زنگ انقلاب در باینگان به صدا درآمد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299227|17:02 - 1399/11/12
نسخه چاپی
زنگ انقلاب در باینگان به صدا درآمد
همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام(ره) به میهن و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، گلبانگ انقلاب با حضور بخشدارواعضای شورای اداری بخش باینگان در دبستان رزمندگان مهران به صدا درآمد.

به گزارشهزار ماسوله، در این مراسم بخشدار باینگان با تبریک چهل و ودومین سالگرد پیروزی  انقلاب اسلامی وگرامیداشت ایام خجسته دهه فجر گفت انقلاب اسلامی ایران به مسلمین جهان عزت بخشید و با بیداری اسلامی وانسانی در جهان ، ابهت پوشالی غرب وشرق را در هم شکست . محمد هادی زامیاد افزود علی رغم تمامی توطئه ها وترفندها ؛ترور وتحریم و تحمیل هشت سال جنگ نابرابر ایران اسلامی همچنان مقتدر وبا صلابت ایستاده  وبا اقتدار در منطقه و جهان ایفای نقش میکند .

 

 بخشدار باینگان با تشریح و بیان خدمات ارزنده دولت در بخش باینگان  گفت امسال ودر ایام دهه فجر از 9 طرح عمرانی،خدماتی واموزشی با بیش از 65 میلیارد ریال بهره برداری میشود .

 

 زامیاد گفت این طرحها شامل گازرسانی به روستاها،مدرسه ،آبرسانی ، بهسازی معابر روستایی و طرحهای مخابراتی میباشد .

 

 بخشدار باینگان افزود با تلاش دولتمردان هم اکنون تمامی روستاهای بخش باینگان دارای اینترنت پرسرعت هستند وبا بهره برداری از گاز رسانی به سه روستای میرعبدلی،لاران علیا ولاران سفلی 50 درصد جمعیت روستایی وصدرصد جمعیت شهری بخش باینگان از نعمت گاز طبیعی برخوردار میشوند .

 

 زامیاد تصریح کرد هم اکنون عملیات اجرایی گازرسانی به 5 روستای باقیمانده بخش در حال اجراست که تا قبل از پایان دولت یعنی در خرداد ماه به اتمام میرسد وصدرصد جمعیت شهری و روستایی بخش باینگان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد .

 

 بخشدار باینگان با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری وشوراها در خرداد ماه سال آینده گفت امروز مهمترین نیاز کشور وحدت و همدلی وانسجام همه گروهها وقشرهای مختلف مردم است که با حضور مشارکت حداکثری در انتخابات سال آینده این وحدت وهمدلی وانسجام برای جهانیان به منصه ظهور خواهد رسید .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد