زنگ انقلاب در مدارس نوسود به صدا در آمد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299226|16:59 - 1399/11/12
نسخه چاپی
زنگ انقلاب در مدارس نوسود به صدا در آمد
صبح امروز همزمان با سراسر کشور و با سالروز ورود بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران به ایران زنگ انقلاب در مدارس نوسود به صدا در آمد.

به گزارشهزار ماسوله، ،رئیس اداره  آموزش و پرورش منطقه نوسود در این مراسم با اشاره به آغاز دهه فجر گفت: آغاز گرامیداشت دهه مبارک  فجر امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا متفاوت از سال‌های گذشته بود و همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب در فضای مجازی و همچنین در مدارس روستای هانی گرمله بصورت حضوری  نواخته شد.

 

نجیب ویسی  روز یکشنبه در آیین نمادین نواختن زنگ انقلاب در مدرسه شهید رحمانزاده هانی گرمله  افزود: دانش‌آموزان به عنوان وارثان انقلاب و نظام هستند و باید با اجرای برنامه‌های بزرگداشت این ایام فرهنگ ایثار، شهادت و پاسداشت از کشور را برای این قشر نهادینه کنیم.

 

وی گفت: بزرگداشت ایام دهه فجر و نواخته شدن زنگ انقلاب به این منظور است که دانش‌آموزان و همه مردم فراموش نکنند جایگاه و امنیت امروز کشور مدیون خون شهدا است.

 

ویسی با اشاره به اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس بیش از ۴۰ هزار دانش‌آموز و فرهنگی به شهادت رسیدند، افزود: امروز نیز فرهنگیان در کنار فعالان جبهه سلامت فعالیت دارند و با برگزاری کلاس‌های درس در شبکه مجازی شاد  نشان دادند که تعلیم و تربیت هیچگاه متوقف  نخواهد شد.

 

وی در ادامه گریزی بر دستاوردهای   نظام شکوهمند انقلاب اسلامی در طول چهل ودوسال داشت وبا بیان اینکه نظام مقدس اسلامی خدمات ارزنده ای به ملت شریف ارائه نموده اما باید بیشتر به مردم قدرشناس توجه شود چرا که همیشه پا به پای  نظام وانقلاب بوده اند وهستند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد