بخشدار باینگان:

کمبود آب شهر بانه وره با حفر چاه مرتفع می شود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299224|15:48 - 1399/11/11
نسخه چاپی
کمبود آب شهر بانه وره با حفر چاه مرتفع می شود
بخشدار باینگان با بیان اینکه بانه وره با کمبود آب مواجه است و هیچ کس هم منکر این موضوع نمی باشد گفت: ان شاالله با حفر این چاه در آینده ای نزدیک مشکل کمبود این شهر هم مرتفع می یابد.

به گزارشهزار ماسوله، بخشدار باینگان در گفتگویی با خبرنگار ما درخصوص کمبود آب شهر بانه وره در سخنانی اظهار داشت: برای رفع کمبود آب شرب این شهر؛ یک خیر به اسم حاج عبدالله عثمانی اعلام آمادگی کرده است و در هفته گذشته نیز قراردای را با یک شرکت حفاری و قبول کل هزینه های حفاری چاه؛ منعقد کرد.

 

هادی زامیاد افزود: این شرکت حفاری نیز قرار است که نهایتا تا یک ماه آینده به حفر یک چاه در بین روستای بله ای و بانه وره اقدام کند .

 

وی گفت: این زمین در واقع در محدوده روستای بله ای می باشد که ان شاالله پس از حفر چاه و رسیدن به آب؛ یک انشعاب هم به این روستا اختصاص داده شود.

 

زامیاد ادامه داد: میزان آبدهی آب شرب این شهر ۷ الی ۸ لیتر بر ثانیه می باشد که طبق محاسبات آبفا باید حداقل ۷ الی ۸ ساعت آب در شبانه روز؛ با بیش از ۹۰۰ انشعاب ؛ در مدار شبکه آبرسانی قرار بگیرد که با ذخیره همزمان آب در تانکرها ؛ این زمان به یک الی دو ساعت تقلیل یافته است.

 

وی با بیان اینکه بانه وره با کمبود آب مواجه است و هیچ کس هم منکر این موضوع نمی باشد گفت: ان شاالله با حفر این چاه در آینده ای نزدیک مشکل کمبود این شهر هم مرتفع می یابد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد