فرماندار جوانرود:

تبیین دستاوردها نظام ؛ وظیفه مسئولان است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299222|20:34 - 1399/11/10
نسخه چاپی
تبیین دستاوردها نظام ؛ وظیفه مسئولان است
تبیین دستاوردها نظام و معرفی خدمات شایسته دولت به مردم وظیفه مسئولان است.

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه جوانرود در جلسه ستاد امربه معروف و نهی ازمنکرجوانرود با اشاره به برخی آیات و احادیث گفت: انقلاب اسلامی طلیعه پیروزی حق بر باطل وتحقق وعده‌های الهی بود.

 

ماموستا ملااحمد فخری افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از وعده های خداوندبرای ما معنا ومحقق شد.

 

وی با بیان اینکه استقامت کلید حل مشکلات جامعه است اظهارداشت: گشایش در کارها در اوج فشارو سختی شکل می گیرد.

 

فرماندارجوانرودنیزبا تاکید براطلاع رسانی دستاوردها و خدمات دولت ونظام به مردم گفت: تبیین دستاوردها نظام و معرفی خدمات شایسته دولت به مردم وظیفه مسئولان است.

 

رستگاریوسفی دهه فجر را فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای نظام عنوان کردو افزود:مسئولان بایستی به درستی خدمات دولت و نظام را به اطلاع مردم برسانند.

 

وی اظهارداشت : انقلاب اسلامی ایران با وجود همه دسیسه‌های جبهه کفر نه تنها با شکست مواجه نشد بلکه روز به روز پله‌های ترقی را با موفقیت طی می‌کند.

 

فرمانده سپاه ناحیه جوانرودهم گفت :انقلاب اسلامی بزرگترین معروف است.

 

سرهنگ بهرام میرزایی افزود: انقلاب اسلامی زمینه را برای تحقق معروفات در جامعه فراهم کرد و سبب شد اصول دین واسلام درجامعه جدی گرفته شود.

 

وی به برنامه های ستاد امربه معروف ونهی ازمنکرشهرستان جوانروداشاره کردو اظهارداشت :خدمات رسانی گروههای‌جهادی به منطق محروم روستایی ، مانور تذکر لسانی آمران سلامت با استفاده ازطلایه داران امربه معروف ونهی ازمنکرشهرستان تا به یاری مدافعان سلامت بشتابند ، استفاده مردم واصناف از ماسک از مهمترین برنامه های ستاد امربه معروف شهرستان جوانرود درایام دهه مبارک فجراست که با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می گیرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد