به مناسبت دهه ی مبارک فجر

بیش 74 پروژه در شهرستان پاوه مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299219|17:21 - 1399/11/09
نسخه چاپی
 بیش 74 پروژه در شهرستان پاوه مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت
فرماندار شهرستان پاوه گفت: به مناسبت دهه ی مبارک فجر بیش 74 پروژه در شهرستان پاوه افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار پاوه در جلسه ی ستاد گرامیداشت دهه ی مبارک فجر اعلام داشت : بیش از 74پروژه  با اعتباری بالغ بر 37میلیارد تومان در دهه ی فجر امسال در شهرستان پاوه مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت .

 

مهندس ایده پور در ادامه افزود : این پروژه ها شامل پروژه های مربوط به برق رسانی ، گاز رسانی ،مخابراتی ، عمرانی ، کشاورزی ، گردشگری ، اشتغالزایی ،کارآفرینی و بهداشتی می باشند .

 

ایده پور با اشاره به محدودیت های مربوط به بیماری کرونا در دهه ی فجر امسال گفت : یکی از مهمترین مولفه هایی که در دهه ی فجر امسال باید مورد توجه رسانه های مختلف کشور قرار گیرد انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان و نوجوان است .

 

وی در ادامه افزود : در این برهه ی تاریخی که رسانه های استکبار جهانی و معاند از طریق دستگاههای پروپاگاندای خود هر روز بر علیه نظام جمهوری اسلامی تبلیغات زهر آگین می نمایند بر اصحاب رسانه است که با ایجاد محتواهای جذاب دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای نسلهای چهارم و به ویژه پنجم انقلاب که مورد توجه رسانه های بیگانه هستند تبیین نمایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد