فرمانده سپاه ناحیه پاوه:

دستاوردهای انقلاب اسلامی قابل قیاس با قبل از انقلاب و کشورهای همسایه نیست

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299215|22:19 - 1399/11/07
نسخه چاپی
دستاوردهای انقلاب اسلامی قابل قیاس با قبل از انقلاب و کشورهای همسایه نیست
سرهنگ سلطانقلی فرمانده سپاه ناحیه ی پاوه در جلسه ی هماهنگی برگزاری دهه ی مبارک فجر گفت : دستاوردهای انقلاب اسلامی به هیچ عنوان قابل قیاس با قبل از انقلاب و کشورهای همسایه نیست .

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده سپاه ناحیه پاوه در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های دهه فجر ضمن فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و اغاز دهه مبارکه فجر اظهار داشت:ایسم های مکاتب فکری به دلیل عدم جوابگویی به نیازهای فطری انسانی یکی پس از دیگری به زباله دان تاریخ می روند

 

وی افزود: ضریب امنیتی در کشور ما از بهترین ضرایب است . مردم کشورمان هم اکنون احساس امنیت و امان زندگی می نمایند .

 

سرهنگ سلطانقلی در ادامه افزود : دستاوردهای انقلاب اسلامی به هیچ عنوان قابل قیاس با قبل از انقلاب و کشورهای همسایه نیست .

 

وی گفت: خاستگاه انقلاب مساجد بودند امروز باید توجه به مسجد و وجه کارکردی آن در ایمان و باورهای دینی مردم و هم چنین در مسایل فرهنگی بیش از پیش شود .

 

وی ادامه داد: در بازدیدی که از بخش باینگان در چند روز پیش داشتم نمایندگان روستاهای این بخش درخواستشان افزایش سرعت اینترنت بود این نشان می دهد در طول این چهل سال از طرف نظام کارهای خوبی برای روستاییان صورت پذیرفته  است .

 

وی گفت: وظیفه ی ما هم اکنون این است که انقلاب و انقلابی بودن را و علل وجود انقلاب و انقلابی بودن را به نسلهای آتی انتقال دهیم .

 

وی با بیان اینکه امسال انتظار این است فضا سازی ادارات و سطح شهرها با سالهای قبل متفاوت باشد.افزود: شهرداری ها با حساسیت بیشتر از حیث زیبا سازی آذین بندی نمایند انتظار این است سایر ادارات نیز همکار شهرداری ها باشند .

 

سرهنگ سلطان قلی گفت: ما امسال به منظور رعایت پروتکلهای بهداشتی امکان دارد راهپیمایی به شیوه ی مرسوم نداشته باشیم اما مانور موتوری خواهیم داشت .

 

وی افزود: ایجاد میز خدمت در یکی از محلات شهر یا روستاها ، دیدار با خانواده ی معظم شهداء و عطر افشانی مزار شهیدان والامقام ، برپایی مسابقات فرهنگی مختلف در فضای مجازی از برنامه های دهه ی مبارک فجر امسال می باشد .

 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه اضافه کرد: بیش از 7400 نفر سالمند و بیمار زمینه ایی در سطح شهرستان شناسایی و بر اساس دستورالعملهای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی (مقابله ی هوشمند در برابر گسترش کرونا ) تحت کنترل و مراقبت می باشند .

 

وی در پایان گفت: آموزش به بیش از 6 هزار نفر که احتمال سرایت بیماری به آنها محتمل است انجام پذیرفته و بسته های معیشتی برای تعدداد زیادی از خانوارهای مذکور که تمکن مالی نداشته اند تحویل داده شده اند و این کمک ها از طرف سپاه بصورت دوره ایی و مستمر ادامه دارد .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد