رئیس شبکه بهداشت پاوه:

موارد قطعی ابتلاء به کرونا در پاوه افزایش یافته است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299207|22:12 - 1399/11/06
نسخه چاپی
 موارد قطعی ابتلاء به کرونا  در پاوه افزایش یافته است
مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه از عموم مردم گرامی شهرستان خواست که رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی گرفته و با توجه به افزایش موارد قطعی ابتلاء به کرونا در مدت اخیر نسبت به بروز هر گونه علایم بیماری حساس بوده و در اسرع وقت به مرکز ۱۶ ساعته مراجعه نمایند.

به گزارشهزار ماسوله، امروز مدیرعامل خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی ،مدیرمشارکتهای مردمی وهیات همراه،معاون فرماندار پاوه،شهردار و نماینده شورای اسلامی شهر پاوه،مسئول اداره ورزش وجوانان شهرستان،مسئول مسکن وشهرسازی پاوه ،رئیس مرکزبهداشت و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی پاوه با حاج ماموستا ملا قادرقادری امام جمعه معزز شهرستان دیدار نمودند.

 

در این دیدار جذب خیرین سلامت برای تسریع در ساخت پایگاه فوریتهای جاده ای واقع درضلع شمال غربی چمن ورزشی نوریاب که به تازگی با زحمات و همراهی ویژه دکتر آرش لهونی نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی  و توسط اداره ورزش و جوانان به شبکه بهداشت و درمان پاوه اهداء شده است مورد بحث قرار گرفت.

 

دکتر ولدبیگی مدیرشبکه بهداشت و درمان پاوه که به دلیل شرکت در جلسه استانی ستاد کرونا در این دیدار حضور نداشت اظهار امیدواری نمود که با مشارکت خیرین سلامت این پروژه هر چه زودتر شروع شده وبتواند خدمات شایسته ای به مردم عزیز شهرستان ارایه نماید.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه از عموم مردم گرامی شهرستان خواست که رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی گرفته و با توجه به افزایش موارد قطعی ابتلاء به کرونا در مدت اخیر نسبت به بروز هر گونه علایم بیماری حساس بوده و در اسرع وقت به مرکز ۱۶ ساعته بیماریهای حاد تنفسی مرکز بهداشت پاوه واقع در اورژانس بیمارستان قدیم مراجعه نمایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد