تدریس به ابتدایی ها،در نبود تبلت

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299202|19:56 - 1399/11/04
نسخه چاپی
تدریس به ابتدایی ها،در نبود تبلت
اقای فرهادی معلم دبستان بندره پاوه است که در نبود تبلت برای اکثر دانش آموزانش، مجبور شده است از ۱۵ شهریورماه بدون غیبت یک روز، در کلاس درس آنها حضور یابد، بلکه دانش آموزانش از ادامه تحصیل بازنمانند.

به گزارشهزار ماسوله، اقای فرهادی معلم دبستان بندره پاوه است که در نبود تبلت برای اکثر دانش آموزانش، مجبور شده است از ۱۵ شهریورماه بدون غیبت یک روز، در کلاس درس آنها حضور یابد، بلکه دانش آموزانش از ادامه تحصیل بازنمانند.

 

وی به خبرنگار ما گفت: از ۱۵ شهریور ماه تا به امروز مرتب در کلاس درس دانش آموزانم در روستای بندره پاوه با رعایت پروتکل های بهداشتی حضور یافته ام بلکه دانش آموزانم از ادامه تحصیل با نبود تبلت باز نمانند.

 

فرهادی با بیان اینکه کل دانش آموزان این مدرسه حدود ۱۰ نفر هستند افزود: چند نفر از این دانش آموزانم، دارای تبلت می باشند و همین باعث شد که آموزش مجازی را حذف و در مدرسه حضور یابم.

 

وی ادامه داد: به لطف خداوند در این مدت ،باعث شیوع بیماری کرونا نشده ایم و پروتکل ها را رعایت کرده ایم.

 

وی گفت: برای جلوگیری از شیوع کرونا هم، مدت زمان کلاس ها را کوتاه برگزار کرده ام، اما در روزهای تعطیلی پنجشنبه نیز ، برای جبران کمبود آموزش در مدرسه حضور یافته ام.

 

وی افزود:دراردیبهشت وخردادامسال هم برای پایه اول دردبستان سلمان فارسی با۲۴ دانش اموزو هر ۸نفردر سه شیفت صبح و بعدظهر یعنی دوشیفت صبح ویه شیفت بعدظهرهمین کار را انجام داده ام.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد