نجیب ویسی:

هزینه در آموزش و پرورش ؛ سرمایه گذاری برای جامعه ای پویا و زنده است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299191|20:19 - 1399/10/29
نسخه چاپی
هزینه در آموزش و پرورش ؛ سرمایه گذاری برای جامعه ای پویا و زنده است
رئیس آموزش و پرورش نوسود گفت:هزینه در آموزش و پرورش هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است که اگر جامعه پویا و زنده ای داشته باشیم باید به آموزش و پرورش توجه شود و نظام آموزش و پرورش بدون مشارکت سایر نهاد ها به تنهایی قادر به حل مسائل آموزش و پرورش نیست و نیازمند مشارکت همگانی است .

به گزارشهزار ماسوله، جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور رئیس اداره ، امامان جمعه شهره ای نوسود و نودشه ، نماینده بخشدار و همچنین سایر اعضاء در 29 دیماه 99 در سالن جلسات اداره تشکیل جلسه داد.

 

نجیب ویسی  رئیس اداره آموزش و پرورش در این جلسه در سخنانی ضمن خیر مقدم به مهمانان و تبریک هفته شورا ها اظهار داشت: کسب رتبه برتری  شورای آموزش و پرورش استان را در میان شوراهای آموزش و پرورش کشور تبریک می گوییم.

 

وی با بیان اینکه کسب این رتبه در سایه تلاش ها وپیگیرهای مدیرکل بوده است افزود:  آموزش و پرورش به عنوان مهمترین و نهادینه ترین سازمان هر کشور بحساب می آید .

 

ویسی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «شوراهای آموزش و پرورش ،تبلور اراده ی مردم و نظارت همگانی بر تعلیم و تربیت کشور است » و این  نشان از اهمیت این شورا است ؛ افزود: آموزش و پرورش از مهمترین نهاد هایی است که رسالت خطیر تعلیم و تربیت نسل آینده را برعهده دارد . بنابراین بایستی از همه ظرفیت ها بویژه مشارکت خانواده ها و خیرین استفاده نمود.

 

وی اضافه کرد: هزینه در آموزش و پرورش هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است که اگر جامعه پویا و زنده ای داشته باشیم باید به آموزش و پرورش توجه شود و نظام آموزش و پرورش بدون مشارکت سایر نهاد ها به تنهایی قادر به حل مسائل آموزش و پرورش نیست و نیازمند مشارکت همگانی است . که در این خصوص شورای آموزش و پرورش نقش آفرینی و زمینه خوبی را فراهم کرده است .

 

نجیب ویسی در این جلسه از اعضای صندوق خیرین هانا نودشه مستقردر شهر مریوان بابت تهیه 11 عدد تبلت برای دانش آموزان شهر نودشه صمیمانه تقدیر و تشکر و از خیر روستای نروی که تقبل هزینه خرید یک تبلت را برای دانش آموز در شهر نوسود نموده بود تشکر و تقدیر نمود .

 

وی ادامه داد: آموزش و پرورش نوسود در نه ماه گذشته با توجه شیوع کرونا ، و تعطیلی  مدارس ، توانسته است با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از مدارس روستایی که دارای جمعیت کمتر از ۱۰ نفرهستند بصورت حضوری و در هفته سه روز در کلاس حضوری د اشته باشند.

 

در ادامه جلسه امام جمعه شهر نوسود حاج ماموستا ملا حسین عینی ضمن تبریک هفته شوراهای آموزش و پرورش با بیان فعالیتهای دوران آقای ویسی از زحمات ایشان در جهت فعالیت ها و پیگیری امورات محوله تقدیر و تشکر و آرزوی موفقیت برای ایشان نمود .

 

امام جمعه شهر نودشه با تایید بر مصوبات جلسات قبل و تاکید بر حضور اعضای اصلی شورا در جلسات شورای آموزش و پرورش از تلاش ها و پیگیری جناب ویسی و همچنین در امورات مدارس تشکر و قدر دانی نمود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد