مشاور استاندار:

تخصیص حق آبه به شهرستان پاوه محقق شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299182|19:47 - 1399/10/25
نسخه چاپی
 تخصیص حق آبه به شهرستان پاوه محقق شد
مشاور استاندار در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: پس از سالها انتظار تخصیص حق آبه به شهرستان پاوه محقق شد.

به گزارشهزار ماسوله، مسئول پیگیری های استاندار کرمانشاه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: در ادامه تلاشهای مستمر استاندار پرتلاش کرمانشاه و با رایزنی های متعدد چند ساله بالاخره وزارت نیرو با تخصیص ۱۲میلیون متر مکعب آب از سد داریان به باغات پاوه موافقت و ابلاغیه آن توسط مهندس بازوند اخذ گردید.

 

علای الدین حیدری افزود: پروژه احداث بیش از ۱۰۰۰هکتار باغ در حاشیه سد داریان تا هیروی  یکی از نتایج این تخصیص برای منطقه است .
 

وی با اشاره به مشکلات آب شرب شهرجوانرود نیز گفت: آبرسانی به شهر جوانرود  و سد نوئل با اخذ مجوز و اعتبارات لازم و پیگیریهای اجرایی عملیاتی می شود .

 

وی ادامه داد: آبرسانی به جوانرود به پیمانکار واگذار شده و این حاصل تلاشهای بی وقفه همه مسئولین دلسوز است که باید قدردانست.
حیدری خاطر نشان کرد: شهرستان ثلاث هم بزودی شاهد خبرهای خوبی در این حوزه خواهند بود و از همه کسانیکه طی چند سال گذشته برای تحقق این مطالبات  تلاش داشته اند باید تشکر نمود .

 

وی با بیان اینکه تلاشهای ارزشمند مهندس بازوند و مدیران آب منطقه ای استان و سازمان جهاد کشاورزی را ارج می نهیم گفت: تلاشها برای تحقق مطالبات به حق مردم اورامانات از سامانه گرمسیری با تمام توان ادامه دارد.

 

وی در پایان گفت: از همراهی و همدلی مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) ، رئیس جمهور محترم ، ریاست محترم قوه قضائیه و وزرای محترم و جناب مهندس بازوند استاندار محترم و معزز کرمانشاه در مسیر توسعه اورامانات کمال تشکر را داریم .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد