بازدید رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود از پروژه ساخت دبستان شش کلاسه روستای هانی گرمله

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299179|21:15 - 1399/10/24
نسخه چاپی
بازدید رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود از پروژه ساخت دبستان شش کلاسه روستای هانی گرمله
نجیب ویسی از پیشرفت 80 درصدی پروژه مدرسه 6 کلاسه روستای هانی گرمله خبر داد.

به گزارشهزار ماسوله، ظهر روز سه شنبه 23 دیماه 99 نجیب ویسی رئیس آموزش و پرورش منطقه نوسود از پروژه در حال احداث مدرسه خیر ساز روستای هانی گرمله بازدید و از روند اجرایی این پروژه از نزدیک بازدید بعمل آورد.

 

 ویسی در این بازدید با اشاره به نیاز آموزش و پرورش منطقه نوسود به مدارس جدید در این روستا افزود : پیشرفت فیزیکی 80 درصدی پروژه مدرسه 6 کلاسه خیر ساز روستای هانی گرمله این نوید را می دهد در آینده نزدیک شاهد تحویل مدرسه به آموزش و پرورش منطقه نوسود خواهیم بود.

 

نجیب ویسی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود اظهار کرد که زمین مدرسه در روستای هانی گرمله که 1756 متر از طرف خیری از همان روستا خریداری شده وبه منظور ساخت مدرسه  به آموزش و پرورش منطقه اهدا گردیده و ساخت آن توسط یک خیر تهرانی در حال انجام می باشد.

 

ویسی افزود: به دنبال ضرورت تحویل این پروژه از سوی پیمانکار مربوطه قول مساعد جهت تحویل و افتتاح این مدرسه در کوتاه ترین زمان ممکن داده شده تا شمار دیگری از فرزندان این مرز و بوم از خدمات ارزنده خیرین مدرسه ساز بهره مند شوند.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود ،همراهی خیر محترم مدرسه ساز در این منطقه مرزی ، نقش اساسی و بی بدیل است و این حضور و همراهی خیرین مدرسه ساز مایه دلگرمی دستگاه تعلیم و تربیت است ایشان اظهار امیدواری نمود اجرا و اتمام این پروژه زمینه ساز آغاز حرکت های جدیدی در احداث مدارس توسط خیرین محترم در منطقه ی نوسود باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد