لزوم آمادگی برای مدیریت هر گونه مشکل و عوارض حاصل از بارش های هفته ی آینده

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299178|20:53 - 1399/10/24
نسخه چاپی
لزوم آمادگی برای مدیریت هر گونه مشکل و عوارض حاصل از بارش های هفته ی آینده
عبداله زاده معاون فرماندار و معاون ستاد مدیریت بحران شهرستان پاوه گفت: ادارات اجرایی شهرستان آمادگی لازم را برای مدیریت بروز هر گونه مشکل و عوارض حاصل از بارش های هفته ی آینده را داشته باشند .

به گزارشهزار ماسوله، هوشیار عبدالله زاده در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: با توجه به داده های هواشناسی  از اواخر این هفته تا اواخر هفته ی آینده ما در منطقه شاهد بارش های متناوب باران و برف و کاهش دما خواهیم بود که برابر نقشه های تجمیعی این بارش ها در بهمن ماه و به ویژه اسفند و فروردین 1400 افزایشی خواهند بود.

 

معاون فرماندار پاوه گفت: لازم است ادارات اجرایی اعم از  راهداری و حمل و نقل جاده ایی ، پلیس راهور و راهنمایی و رانندگی ، شهرداری ها و ستادهای مدیریت بحران شهری  و دهیاری ها ، هلال احمر ، اورژانس ، برق ، گاز ، آب ، مخابرات اقدامات و تمهیدات پیشگیرانه را انجام داده عوامل و نیروهای خود را برای مقابله با هر گونه معضل ، مشکل و بحرانی در حالت آماده باش قرار دهند .

 

وی ادامه داد:  بخشداری ها نیز بعنوان ستادهای مدیریت بحران بخش ها بر امور بخش ها نظارت خواهند داشت .

 

عبدالله زاده افزود: با توجه به عدم بارش در چند ماهه ی اخیر تعداد زیادی از شهروندان که در حال ساخت و ساز هستند از فرصت مناسب بودن آب و هوا استفاده نموده به عملیات کاری خود ادامه داده اند این عزیزان  نیز باید تمهیدات احتیاطی را در محل ساخت و سازها انجام دهند .

 

وی گفت: هم چنین لازم است پیمانکارانی که اقدام به حفاری در نقاطی که احتمال وقوع حوادث در آن محل ها قابل پیش بینی است هر چه زودتر اقدام به تکمیل کار و پر نمودن محل حفاریها نمایند در صورت عدم توجه پیمانکاران شهرداری ها و اداره ی راهداری اقدام لازم را معمول دارند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد