اجرای پروژه مسکن مهر پاوه، بیش از حد انتظار طولانی شده است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299175|20:42 - 1399/10/22
نسخه چاپی
اجرای پروژه مسکن مهر پاوه، بیش از حد انتظار طولانی شده است
مسئول پیگیریهای ویژه استاندارگفت: اجرای پروژه مسکن مهر پاوه، بیش از حد انتظار طولانی شده است.

به گزارشهزار ماسوله، مسئول پیگیریهای ویژه استاندار در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: با توجه به دغدغه همیشگی مدیریت ارشد استان نسبت به پروژه مسکن مهر پاوه و تاکید بر تکمیل و کسب رضایتمندی مردم پیرامون این پروژه ، حسب دستور ایشان بهمراه هیئتی از اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و اداره کل راه و شهرسازی استان عازم پاوه شدیم .

 

سید علاءالدین حیدری افزود: هدف شرکت در نشست بررسی وضعیت مسکن مهر ۶۲۰ واحدی پاوه با حضور تعاونی های مسکن مهر و تعدادی از اعضای تعاونی و مالکین واحدها بود.

 

وی گفت: بیش از ۳ ساعت در مورد موضوعات و دیدگاههای مختلف و گاها متضاد حول این پروژه بحث و تبادل نظر گردید .

 

وی ادامه داد: اجری پروژه مسکن مهر پاوه بیش از حد انتظار طولانی شده است و  طی سه سال گذشته حضور مهندس بازوند در استان کرمانشاه همیشه مورد پیگیری شخص ایشان بوده است .

 

حیدری افزود: اولویت مجموعه مدیریتی استان  اتمام هر چه سریعتر پروژه است . دولت حمایتهای خوبی از مسکن مهر پاوه داشته و استاندار محترم به جد در تلاش برای ساماندهی به این پروژه می باشد.

 

وی اضافه کرد: جلسه امروز در فضای فهم متقابل بود و ما هم ضمن بررسی جزئیات پروژه در حمایت از اعضای ذینفع این پروژه از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.کار سنگینی انجام شده و همه با هم باید در آرامش به پیگیری کار بپردازیم .

 

وی در پایان با بیان اینکه دستور بر پیگیری هفتگی تا پایان کار است گفت: قطعا هدف مشترک همه اتمام کار و صاحبخانه شدن خانواده های عزیز است که باید برای آن تلاشهایمان را مضاعف کنیم .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد