پیام سفر رئیس قوه قضائیه به پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299167|21:00 - 1399/10/20
نسخه چاپی
 پیام سفر رئیس قوه قضائیه به پاوه
سفرآیت الله رئیسی رئیس محترم قوه قضائیه به کرمانشاه طبیعتا دارای پیامدهای مفید و مثبتی در حوزه قضا و نظارت و نیز فتح بابی بر برخی پرونده های قضایی و نیز تسریع و جدیت بیشتر در رسیدگی به مشکلات قضایی مردم خواهد شد .

به گزارشهزار ماسوله، مشاور و مسئول پیگیریهای  ویژه استاندار در گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص سفر آیت الله رئیسی به شهرستان پاوه اظهار داشت: سفرآیت الله رئیسی رئیس محترم قوه قضائیه به کرمانشاه طبیعتا دارای پیامدهای مفید و مثبتی در حوزه قضا و نظارت و نیز فتح بابی بر برخی پرونده های قضایی و نیز تسریع و جدیت بیشتر در رسیدگی به مشکلات قضایی مردم خواهد شد .

 

سید علاءالدین حیدری افزود: اما سفر رئیس قوه قضائیه به پاوه برای اورامانات اهمیت ویژه تری داشت و در واقع حاوی دو پیام مهم برای منطقه بود .

 

وی گفت: اول اینکه انتخاب اورامانات و پاوه بعنوان تنها مقصد شهرستانی سفر اخیر آیت الله رئیسی ، بیانگر اهمیت منطقه اورامانات و رشادت های مردان و زنان این خطه در طول ۴۲ سال اخیر از دید و نظر بزرگان نظام است و این یعنی اینکه پیام همدلی و همنوایی این مردم از کران تا کران این کشور طنین انداز است .

 

وی اضافه کرد: دوم اینکه بر کسی پوشیده نیست که حضور حاج ماموستا قادری در اورامانات و خاصتا در پاوه یک امتیاز بزرگ برای منطقه است و بدون شک جناب رئیسی مهمان ویژه جناب ماموستا بودند و این پیام را می رساند که ماموستا قادری وزنه سنگینی برای نظام در منطقه و استان هستند و حضور معنادار رئیس قوه قضائیه در پاوه و مسجد قبا و دیدار با مردم بیانگر این مسئله می باشد که جناب ماموستا قادری می توانند تکیه گاه مطمئنی برای پیگیری مطالبات منطقه و جامعه اهل سنت استان کرمانشاه و حتی غرب کشور باشند .

 

وی افزود: لذا این سفر را به فال نیک می گیریم و امیدواریم شاهد شکوفایی هر چه بیشتر اورامانات باشیم .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد