نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس:

مشکل اصلی مردم ما اشتغال جوانان است

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 299162|15:13 - 1399/10/19
نسخه چاپی
مشکل اصلی مردم ما اشتغال جوانان است
آرش لهونی گفت: مشکل اصلی مردم و جوانان ما اشتغال جوانان است و در جلسه ای که با اعضای کمیسیون بودجه خدمت شما بودیم اشاره کردیم.

به گزارشهزار ماسوله، نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس در سخنانی با حضور رئیس قوه قضاییه در مسجد قبای این شهر اظهار داشت: مردم اورامانات از حضور ارزشمند حضرت عالی به عنوان یار و یاور صدیق مقام معظم رهبری و رئیس عادل و فساد ستیز قوه قضاییه خرسندند و بنده به عنوان نماینده مردم خیر مقدم عرض می کنم.

 

دکتر آرش لهونی افزود: شما در شهری حضور دارین که نماد مقاومت در ایران است و مردم آن خطه اورامانات از ابتدای انقلاب تاکنون لحظه ای در دفاع از انقلاب و ارمانهای انقلاب کوتاه نیامده اند و در هشت سال دفاع مقدس در یک سنگر با سایر رزمندگان اعزامی از مناطق مختلف کشور از آب و خاک کشورمان ایران دفاع کردند.

 

وی گفت: امروز هم با همراهی خوب مردم و تلاش و زحمات فراوان نیروهای نظامی و سپاه پاسداران؛ امنیت خوبی در منطقه اورامانات حاکم است.

 

وی اضافه کرد: مشکل اصلی مردم و جوانان ما اشتغال جوانان است و در جلسه ای که با اعضای کمیسیون بودجه خدمت شما بودیم اشاره کردیم.

 

وی گفت: در خصوص بحث حق آبه اقداماتی انجام شده است و من مجموعه مکاتبات را خدمت استاندار خواهم داد که با مکاتبات خوشان تقدیم شما گردد و در جلسه سران قوا مصوبه ای باشد چرا که حق این مردم است که تاکنون تخصیصی را نداده اند و با تخصیص حق آبه هم باید راهکار و اعتبار لازم برای پمپاژ آن را مصوب کنند.

 

لهونی در پایان گفت: بدلیل آنکه دولت خود نمی تواند مستقیم سرمایه گذاری بکند ان شاالله به شرکت ها و سازمان های وابسته به دولت که شرکت های زیر مجموعه دارند جهت احداث کارخانه در این منطقه ابلاغ و اقداملات لازم صورت بگیرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد