آیت الله رئیسی در پاوه:

رفع مشکلات کولبران، یکی از دغدغه‌های جدی است

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 299158|14:36 - 1399/10/19
نسخه چاپی
رفع مشکلات کولبران، یکی از دغدغه‌های جدی است
رئیس قوه قضائیه کوله‌بری را یکی از دغدغه های جدی خود خواند و گفت: به این منظور ضروری است کارگروهی زیر نظر استاندار تشکیل شود و این دغدغه را با نگاه های مختلف اقتصادی بررسی کنند.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس قوه قضائیه در یادمان شهدای پاوه در سخنانی اظهار داشت: ماموستا قادری چهره مقاوم منطقه هستند و ایشان پاوه را به نماد مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن تبدیل کرده است.

 

آیت الله  رئیسی افزود: تاریخچه این منطقه را بررسی کنیم مقاومت ها ی مردم این دیار و شهدای آن، افتخار پاوه و کشور هستند به طوری که تقدیم بیش از ۶۰۰ شهید،  پاوه را به نمادهای مقاومت و ایثار تبدیل کرده است.

 

وی گفت: پاوه برای همه ایران نماد ایثار و ایستادگی و مقاومت و تلاش است و باید همواره توسط نسلها و عصر ها حفظ شود.

 

رییس قوه قضاییه ادامه داد: از افتخارات این منطقه هم حضور رهبر معظم انقلاب و ادای احترام به خانواده شهدا و شهیدان است و بنده هم توفیق حاصل شد و باعث افتخار است برای شهدای عالیقدر، فاتحه ای نثار کنیم.

 

وی اضافه کرد: یک خواسته مردم این شهرستان بنا به گفته های حاضرین، مسئله توجه به ایثارگران است که باید به عنوان خدمات  به ایثارگران خدمات ارائه شود.

 

رئیسی افزود: مسئله توجه به مسائل شهر به ویژه کوله بری، یکی از دغدغه های جدی من است به این منظور ضروری است کارگروهی زیر نظر استاندار تشکیل شود و این دغدغه را با نگاه های مختلف اقتصادی بررسی کنند.

 

وی گفت: ان شاالله این مسئله و مشکل در این منطقه گشوده شود و این نگرانی کوله بری با طرحی که تا ماه آینده آماده شود ارائه شود که بتواند برای منطقه برون رفتی از این شرایط را شاهد باشیم.

 

رئیس قوه قضاییه ادامه داد: حق آبه به شهرستان امکان پذیر است و مشکل باید در وزارت نیرو دنبال شود و از وزارت نیرو می خواهم با سرعت انجام دهند. وقتی استاندار تشخیص آن را دارد که امکان پذیر است باید انجام شود.

 

آیت الله رئیسی تصریح کرد: مسئولیت قانونی این حق آبه با وزارت نیرو است.

 

وی ادامه داد: استانی که ۱۰ هزار شهید بزرگوار دارد و پاوه با جمعیت ۶۰ هزار بیش از ۶۰۰ شهید داده اند باید ما و همه مسئولین افتخار کنیم که  مردانه مقاومت کرده اند و این مقاومت مردم پیشمرگان کورد مسلمان بسیار خوب درخشیده اند.

 

رئیس قوه قضاییه افزود: پاوه وجب به وجب ان ایستادگی و ناامید کردن دشمن را داشته و دارد و امیدواریم این نماد همچنان برافراشته بماند و درسی باشد که رشادت و شجاعت و ایستادگی با تکیه بر دین و اموزه های دینی و با توکل به خدا و اعتماد به نفس، کار را پیش بردند.

 

وی گفت: این نماد درس بزرگی دارد و الان هم دشمن با تحریم ها که بر مردم فشار می اورد، تنها راه برون رفت از این شرایط بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، ایستادگی و مقاومت است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد