سالم مرادی:

آب هانی کوان تا زمان اعلام سالم بودن؛ در مدار آبرسانی قرار نمی گیرد/منتظر جوابیه بهداشت برای سالم بودن آب هستیم

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299157|16:14 - 1399/10/18
نسخه چاپی
آب هانی کوان تا زمان اعلام سالم بودن؛ در مدار آبرسانی قرار نمی گیرد/منتظر جوابیه بهداشت برای سالم بودن آب هستیم
مدیر آبفای پاوه گفت: تاکنون آب هانی کوان به منبع پاوه وارد نشده و تا سلامت آب برای ما اعلام نشود ما نمی توانیم آب را به مدار آبرسانی شهر پاوه وصل کنیم.

به گزارشهزار ماسوله، مدیر امور آبفای شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در رابطه آبرسانی آب هانی کوان به پاوه اظهار داشت: اکنون نزدیک به ۲۴ ساعت است که آب هانی کوان در مسیر شبکه آبرسانی تا سراب هولی قطع نشده است.

 

سالم مرادی افزود: پیش از این بدلیل فرسودگی واشیر پلاستیکی و خراب شدن اتصالات لوله ها در مسیر ؛آب انتقال داده شده از مسیر خارج و نهایتا به رودخانه هولی نمی رسید و باعث ایجاد نوسان در شبکه می شد.

 

وی گفت: اکنون در ۲۴ ساعت گذشته هیچ گونه گزارشی مبنی بر قطعی آب در شبکه تا ورودی مخزن آب هولی اطلاع داده نشده است اما تاکنون این آب هم به منبع آب سراب هولی و مدار آبرسانی شهر وارد نشده است.

 

وی ادامه داد: موضوع پاکی و سالم بودن آب هانی کوان مهم است که دیروز از استان و بهداشت شهرستان پاوه به همراه دکتر پیر صاحب که طراح پروژه می باشد ؛ نمونه های لازم برای سالم بودن آب گرفته شده است که بهداشت ضامن سلامت این پروژه خواهد بود.

 

مرادی اضافه کرد: ما منتظر اعلام بهداشت خواهیم بود که با اعلام سالم بودن آب ما نیز آب را به منبع سراب هولی و نهایتا مدار آبرسانی پاوه وارد خواهیم کرد و تا سلامت آب برای ما اعلام نشود ما نمی توانیم آب را به مدار آبرسانی شهر پاوه وصل کنیم.

 

مدیر آبفای پاوه با بیان اینکه چند نمونه ؛ آزمایش آب شرب آب هانی کوان از طرف بهداشت انجام شده است گفت: تاکنون؛ سالم بودن آب شرب هانی کوان را به ما اعلام نکرده اند.و ما نیز منتظر جوابیه بهداشت برای سالم بودن آب هستیم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد