بخشدار باینگان:

تصفیه خانه فاضلاب دو شهر باینگان و بانه وره نیاز به ایجاد ردیف اعتبار ملی دارد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299152|19:10 - 1399/10/16
نسخه چاپی
تصفیه خانه فاضلاب دو شهر باینگان و بانه وره نیاز به ایجاد ردیف اعتبار ملی دارد
هادی زامیاد گفت: تصفیه خانه فاضلاب هردو شهر باینگان و بانه وره نیاز به ایجاد ردیف اعتبار ملی دارد که مستلزم حمایت نماینده است .

به گزارشهزار ماسوله،  بخشدار باینگان در گفتگویی با خبرنگار ما با اشاره به مسائل و مشکلات بخش باینگان و با بیان اینکه این مشکلات را در جلسه شورای اداری به نماینده مردم پاوه و اورامانات رسانده ام اظهار داشت:  در بخش آب و فاضلاب کمبود جدی آب شرب در شهرها و روستاهای بخش به ویژه  کمبود جدی آب شرب در شهر بانه وره ،که برای رفع آن  با کمک فرماندار محترم کارشناسان آب استان به منطقه آمده و محلی را برای حفر چاه و تامین آب شرب شهر مشخص کردند.

 

هادی زامیاد اوفزود: در تداوم این حرکت یکی از خیرین شهر بانه وره پای کار آمده  و هزینه حفر چاه را از صفر تا صد تقبل نمودند ، برای استارت کار نیاز به احداث جاده و راه دسترسی بود که با حمایت فرماندار و مساعدت و همراهی جناب مهندس شهریاری این راه دسترسی نیز احداث و مقدمات شروع عملیات حفر چاه فراهم گردیده است .

 

وی گفت: در این خصوص از نماینده اورامانات خواستارم که به مدیران امور آب استان توصیه و تاکید فرمائید در این زمینه تسریع و تعجیل نمایند .

 

زامیاد ادامه داد: موضوع بعدی احداث تصفیه خانه فاضلاب شهرهای باینگان و بانه وره میباشد که تصفیه خانه فاضلاب باینگان فاقد مطالعه بوده اما مطالعه تصفیه خانه فاضلاب شهر بانه وره انجام گرفته و حدود ۳۰ درصد کار اجرایی آن نیز انجام شده است ،فلذا تصفیه خانه فاضلاب هردو شهر باینگان و بانه وره نیاز به ایجاد ردیف اعتبار ملی دارد که مستلزم حمایت نماینده است .

 

بخشدار باینگان در پایان با اشاره به بحث اشتغال جوانان گفت: در بخش باینگان اشتغال حول محور دامداری و گردشگری است و اجرای طرحهای اشتغالزایی در این دو حوزه مستلزم صدور مجوز از سوی ادارات منابع طبیعی و حفاظت محیط زیست است که هردو سازمان بسیار سختگیرانه عمل میکنند و این نیز نیازمند توصیه برای تسهیل در صدور مجوزهای لازم است .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد