حاج قاسم ؛ سپر امنیت ایران بود/ ترامپ ؛با این عمل خبیث ترور سردار سلیمانی، ذلت خود را امضاء کرد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299141|23:53 - 1399/10/12
نسخه چاپی
حاج قاسم ؛ سپر امنیت ایران بود/ ترامپ ؛با این عمل خبیث ترور سردار سلیمانی، ذلت خود را امضاء کرد
ماموستا قادری تصریح کرد: حاج قاسم فردی مردم‌شناس و شجاع و سپر امنیت ایران بود؛ و ترامپ هم با این عمل خبیث خود یعنی ترور شهید حاج قاسم سلیمانی، آبروی دموکراسی آمریکایی را برد و با دست خود شکست و ذلت خود را امضاء کرد .

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما با اشاره به حوادث سال گذشته میلادی اظهار داشت:مادر سال گذشتۀ میلادی شاهد بودیمبحرین، امارات، سودان و مغرب، رژیم صهیونیستی را در آغوش گرفتندو این آشتی تسلیم شدن در برابر رژیم صهیونیستی و فراموشی قدس و فلسطین است.

 

ماموستا ملا قادر قادری افزود: از دیگر حوادث سال گذشتۀ میلادیبستن حرم مکی و مسجدالنبیبود و ما و مسلمانان نتوانستیم به حج مشرف شویم.

 

وی گفت: بزرگ‌ترین حادثه در سال ۲۰۲۰شهادت سردار حاج قاسم سلیمانیبود.

 

ماموستا قادری تصریح کرد: حاج قاسم فردی مردم‌شناس و شجاع و سپر امنیت ایران بود؛ داعش وقتی از موصل حرکت کرد دو خط ترسیم کرده بودند یکی به سمت کربلا و نجف بروند و دیگری از طریق قصرشیرین وارد کرمانشاه شوند. این شخص شجاع و مردمی خود و رفیقانش سپر جلوگیری از آن تندروی شدند و منطقۀ ما همانند عراق دچار ضربه نشد.

 

امام جمعه پاوه ادامه داد: ترامپ هم با این عمل خبیث خود یعنی ترور شهید حاج قاسم سلیمانی، آبروی دموکراسی آمریکایی را برد و با دست خود شکست و ذلت خود را امضاء کرد و الآن به‌گونه‌ای شده که می‌گوید می‌خواهد امریکا را ترک کند و خانمش هم دارد از او جدا می‌شود.

 

ماموستا قادری در پایان گفت: ما شهادت این برادر عزیزمان را به مقام معظم رهبری و خانوادۀ آن عزیز و هم‌رزمانش و ملت شریف ایران تسلیت می‌گوییم و عرض می‌کنیم اللهم شتت شمل اعدائنا و فرق جمعهم و احفظنا واکشف عنا شرّهُم و من وباء کرونا یا رب العالمین.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد