فرماندار پاوه: مهمترین اتاق در نودشه ؛ کتابخانه ی این شهر است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299138|22:00 - 1399/10/10
نسخه چاپی
فرماندار پاوه: مهمترین اتاق در نودشه ؛ کتابخانه ی این شهر است
فرماندار شهرستان پاوه گفت: کتابخانه نودشه اتاق علم و اتاق فکر این مردم است و هر چند استقبال از آن وجود دارد ولی خانواده ها باید بیشتر با این اتاق مراوده داشته باشند .

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار شهرستان پاوه در جلسه در سخنانی اظهار داشت: یاد سردار دلها سردار سلیمانی را گرامی می دارم امیدوارم بتوانیم راه شهداء را ادامه دهیم  و خدا را شاکر هستم که در بازدید از نودشه به غیر از موارد اداری بیشتر جلسات اینجانب در مرکز علم این شهر یعنی کتابخانه بوده است .

 

ایده پور افزود: شهید سلیمانی یادگار مقاومت ، علم ، رشادت و فداکاری است .

 

وی گفت: کتاب؛ تنها معجزه و چراغی است که پیامبران اولولعزم را از سایر پیامبران منفک می نماید و کتاب این پیامبران است که دین آنها را در جهان در مقاطع مختلف زمانی جهانشمول نموده است .

 

وی ادامه داد: نودشه از دید اینجانب و بسیاری دیگر بمانند پلی است که ستونهای آن را از علم ساخته اند مردم نودشه مواظب باشند که این مهم را باید حفظ کنند .

 

فرماندار پاوه افزود: اگر مردم به کتابخانه نیاز نداشته باشند یعنی به علم نیاز ندارند و اگر به علم آموزی نیاز نداشته باشند در آینده ی نزدیک از دور خارج خواهند شد و این امر در آینده جبران ناپذیر است .

 

ایده پور با بیان اینکه ما باید داروی دردهای جامعه را در کتابخانه ها بیابیم گفت: هر چند وجود پدیده ی قاچاق مدتی است فضای علمی شهر نودشه را مکدر نموده است اما پدیده ی قاچاق یک موضوع گذراست و نودشه بعد از کرونا و قاچاق باید بهتر از هر زمان دیگر عمل کند و انتظار از مردم نودشه این است .

 

وی اظهار کرد: در تمام دنیا در نقاط مرزی قاچاق با فراز و فرود وجود دارد . از فرصت مرز باید استفاده علمی نمود و تاجر و  و پیله ور باید پرورش داد در مسیر پرورش تاجر و پیله ور موانع و تورهای بسیاری می کارند اما باید جوانان نودشه و نوسود خیلی زود این موانع را سپری کنند و دور بزنند و تجارت در مرز خود را به دست بگیرند .

 

وی گفت: بار دیگر تاکید می کنم مردم نودشه باید به درستی عمل نمایند تا نودشه جایگاه علمی خود را در غرب کشور باز یابد و این وظیفه ی همه است .

 

وی اضافه کرد: ماموستا مبارکشاهی امام جمعه محترم ، اعضای  محترم شورای شهر و مردم  فعال نودشه در امر گاز رسانی به شهرشان بسیار فعالیت نموده و مطالبه گر بوده اند و این موضوع مهمی است .

 

وی گفت:‌نودشه هم اکنون مولفه های رشد را که حاکمیت و دولت باید واگذار نماید اعم از: جاده ی مناسب ، آب ، برق ، ارتباطات و مخابرات ، گاز ، مدارس و ... دارد هم اکنون برای نودشه نوبت توسعه است و توسعه بیشتر در دست مردم است و مردم خود باید اقدام و مطالبه نمایند .

 

ایده پور گفت: ما باید خیلی سریع به روستاهای هانه گرمله ، کیمنه ، بیدرواس و دزآور امر گاز رسانی را محقق سازیم و لازم است مردم نودشه در این خصوص همیار این روستاها باشند تا آنها نیز از این نعمت برخوردار گردند.حق این روستاها گاز شهری است .

 

وی در پایان گفت: اینجانب به منظور تقویت کتابخانه ی عمومی نودشه سعی خواهم نمود در فصل برنامه ریزی یا از طریق استانداری مبلغ 50 میلیون تومان اختصاص داده شود و انتظار داریم کتابخانه نودشه که دارای فعالیت خوبی است با استقبال خانواده به سطح عالی برسد خانواده ها بدانند اگر می خواهند نودشه آن سطح علمی قبلی خود را باز یابد و اگر می خواهند فرزندانشان در آینده آتیه خوبی داشته باشند باید خود و فرزندانشان بیشتر به اتاق علم نودشه مراجعه نمایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد