سرهنگ سلطان قلی:

سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، پیرو خط امام (ره) و رهبری بود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299131|18:30 - 1399/10/09
نسخه چاپی
سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، پیرو خط امام (ره) و رهبری بود
سلطان قلی همچنین با اشاره به سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، پیرو خط امام (ره) و رهبری بود و هیچگاه از این راه راست، عدول ننمود .

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده سپاه ناحیه پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تبریک هفته بصیرت و سالروز نهم دی اظهار داشت:حماسه نهم دی ماه و حضور مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن فهیم ایرانی به حساب می آید .

 

سرهنگ سلطان قلی افزود: روز نهم دی، روزی است که مردم ایران با آگاهی کامل، ثابت کردند بدخواهان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های دشمنان را نمی خورند.

 

وی گفت:  این روز در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» شناخته میشود و برای همین، تبدیل به یوم الله گردید و جاودان شد.

 

سلطان قلی همچنین با اشاره به سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، پیرو خط امام (ره) و رهبری بود و هیچگاه از این راه راست، عدول ننمود .

 

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی مرد میدانهای سخت نبرد بود و با نگرش راهبردی و چیرگی در دانشها و فنون نظامی، همیشه دشمنان را غافلگیر و توطئه های آنان را خنثی میکرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه افزود: سپهبد شهید سلیمانی پیرو مکتب امام حسین (ع) و در راه نیل به آرمانهای آن صادق و شهادت طلب بود.

 

وی همچنین با اشاره به نامگذاری ۹ تا ۱۹ دی‌ ماه با عنوان دهه بصیرت و میثاق با ولایت گفت: این دهه، از یوم‌الله ۹ دی یعنی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت آغاز می شود و تا ۱۹ دیماه ادامه دارد.

 

سرهنگ سلطان قلی با بیان اینکه برنامه های خاصی در دهه بصیرت در پاوه برگزار می شود گفت: برنامه های اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، باید به بهترین وجه و با حفظ دستورالعملهای ستاد کرونا و قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونای حاج قاسم سلیمانی برگزار گردند.

 

وی فعال سازی ستاد شهرستانی و بزرگداشت سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی .به روز رسانی تابلوهای تبلیغاتی و فضای سازی محیطی سطح شهرستان و ارسال پیامک سالروز شهادت این سردار شهید. راه اندازی پویش مردمی (( من هم قاسم سلیمانی هستم )) و (( ما ملت امام حسینیم )) در فضای مجازی . آزاد سازی یک زندانی غیر عمد در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و سخنرانی حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه ی محترم پاوه در روز شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی در یادمان شهدای پاوه را از جمله برنامه های سالگرد شهادت سردار سلیمانی عنوان کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد