توضیحات مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه در خصوص قطعی آب شهر پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299129|20:01 - 1399/10/07
نسخه چاپی
 توضیحات مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه در خصوص قطعی آب شهر پاوه
مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه در خصوص قطعی آب شهر پاوه گفت: آب شرب شهر پاوه از طریق چاه تامین می شود و معمولا در این فصل سال با کمترین دبی آب مواجه است لذا در این شهرستان با مشکل کمبود آب مواجه هستیم.

به گزارشهزار ماسوله، علیرضا کاکاوند در گفتگو با خبرنگارمرصاددر خصوص مشکل قطعی آب شهرستان پاوه، اظهار داشت: آب شرب شهر پاوه از طریق چاه تامین می شود و معمولا در این فصل سال با کمترین دبی آب مواجه است لذا در این شهرستان با مشکل کمبود آب مواجه هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه افزود: این مشکل از قبل قابل پیش بینی بود به همین منظور شهریور امسال در جلسه شورای اداری شهرستان پاوه که با حضور استاندار برگزار شد همین موضوع مطرح شد.

کاکاوند با اشاره به اینکه تامین آب شهر پاوه از چشمه هانی کوان توسط آب منطقه‌ای در دست اجرا است، بیان داشت: متاسفانه تا کنون این پروژه تحویل نشده است.

وی گفت: حال تاخیر این پروژه به هر دلیلی که رخ داده باید حل و فصل می شد و آنرا تحویل می دادند تا امروز با این مشکل مواجه نشویم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اظهار داشت: انتظار ما از آب منطقه ای این است که هر چه سریعتر پروژه را تحویل دهند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد