از انتقادها تا عذرخواهی مدیر عامل آب منطقه ای استان کرمانشاه:

درویشی: از مردم شهر پاوه به دلیل خلف وعده آب منطقه ایی و عدم انتقال آب در زمان وعده داده شده عذرخواهی می نمایم

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299127|19:12 - 1399/10/07
نسخه چاپی
درویشی: از مردم شهر پاوه به دلیل خلف وعده آب منطقه ایی و عدم انتقال آب در زمان وعده داده شده عذرخواهی می نمایم
مدیرعامل آب منطقه ای کرمانشاه صبح امروز در بازدید از پروژه انتقال آب هانی کوان به پاوه به همراه فرماندار؛ فرمانده سپاه ناحیه پاوه؛ دادستان و برخی از مسولین در سخنانی اظهار داشت: از امام جمعه ی محترم ، فرماندار محترم ، دادستان عزیز ،خانواده های معظم شهداء و همه ی مردم عزیز شهر پاوه به دلیل خلف وعده آب منطقه ایی و عدم انتقال آب در زمان وعده داده شده عذرخواهی می نمایم.

به گزارشهزار ماسوله، مدیرعامل آب منطقه ای کرمانشاه صبح امروز در بازدید از پروژه انتقال آب هانی کوان به پاوه به همراه فرماندار؛ فرمانده سپاه ناحیه پاوه؛ دادستان و برخی از مسولین در سخنانی اظهار داشت: از امام جمعه ی محترم ، فرماندار محترم ، دادستان عزیز ،خانواده های معظم شهداء و همه ی مردم عزیز شهر پاوه به دلیل خلف وعده آب منطقه ایی و عدم انتقال آب در زمان وعده داده شده عذرخواهی می نمایم.

 

درویشی افزود: ما باید آب بدون آلاینده و تمییز تحویل مردم بدهیم مردم کمی دیگر صبر داشته باشند نود درصد پروژه ی انتقال آب هانی کوان انجام پذیرفته است .


وی گفت: انتقال آب هانی کوان یکی از پیچیده ترین و سخت ترین پروژه های عمرانی انتقال آب بوده است .

 

وی ادامه داد: آب با چهار واحد پمپاژ از هانی کوان به سایت فیلتراسیون انتقال می یابد .آب از هانی کوان به ارتفاع 700 متری پمپاژ می شود و خط انتقال آب از هانی کوان تا سراب هولی 14 کیلومتر است .

 

وی ادامه داد: ما در راستای اجرای این پروژه مسایل حقوقی و اجتماعی فراوانی داشته ایم که در این خصوص ماموستا قادری ، فرماندار محترم و دستگاه قضایی با ما برای رفع مشکلات همکاری صمیمانه ایی داشته اند که قدردان این عزیزان هستیم .

 

درویشی اظهار کرد: آب هم اکنون در حال تصفیه در سایت فیلتراسیون است ما باید آبی را که تحویل شهروندان می دهیم آبی سالم و پاکیزه باشد .فرآیند تصفیه در ابتدا و شروع انتقال آب زمانبر است .

 

وی افزود: تصفیه خانه ی آب  پروژه ی هانی کوان یکی از مدرنترین تصفیه خانه های ایران است .

 

مدیر عامل آب منطقه ای استان گفت: کمبود آب پاوه هم اکنون برابر گزارشات 50 لیتر در ثانیه است و ظرفیت آب هانی کوان 160 لیتر در ثانیه است و ما هم اکنون  با ظرفیت 80 لیتر آغاز کرده ایم .

 

وی تصریح کرد: هم اکنون در سراب هولی با مساعدت استاندار محترم و نماینده ی محترم مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی در حال ساخت یک واحد پمپاژ و دو مخزن 1000 و 3000 متر مکعبی هستیم که به پروژه انتقال آب هانی کوان پیوست داده شده اند با احداث و و پیوستن این سایتها به شبکه ی آب ، آب روستاهای دوریسان ، خانقاه و شمشیر از آب هانی کوان تامین می گردد .

 

وی در پایان گفت: از شهروندان گرامی درخواست داریم کمی دیگر صبر نمایند تا ما با اطمینان خاطر از سالم بودن آب ، آب را تحویل آنها دهیم و امیدواریم تا روز شنبه کار شستشوی خط انتقال از تصفیه خانه تا سراب هولی به اتمام رسیده آب هانی کوان سالم و تمیز وارد مدار مصرف شهروندان گردد.

 

گفتنی است این سایت خبری تحلیلی در طول سالهای گذشته تا به امروز انتقادات بسیاری را در روند کند بهره برداری این پروژه به مدت بیش از یک دهه انتشار داده است که در یک هفته اخیر نیز جهت پیگیری و انتشار گزارشی مبنی بر آخرین وضعیت پروژه آبرسانی آب هانی کوان به پاوه مسئول امور آب اورامانات اقای زائبی و مدیر عامل آب منطقه ای استان آقای درویشی در این رابطه پاسخگو نبودند و با انشتار گزارشی مبنی بر قطعی ۹ ساعته روزانه آب شرب پاوه برای تمام مشترکین در تاریخ ۶ دی ماه باعث شد امروز مدیر عامل آب منطقه ای استان در پاوه حضور یابد و عذر خواهی خود را اعلام کند و با اعلام پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه از جانب ایشان؛ امیدواریم این وعده های تازه و جدید به سرانجام برسد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد