سرپرست تامین اجتماعی پاوه:

۳۰ خدمت تأمين اجتماعي غیر حضوری می شود

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 299126|18:15 - 1399/10/07
نسخه چاپی
۳۰ خدمت تأمين اجتماعي غیر حضوری می شود
سرپرست تامین اجتماعی شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما بیان داشت: سازمان تامین اجتماعی با اجرای طرح ۳۰۷۰ قصد دارد با دیجیتال نمودن ۳۰ خدمت پر مراجعه که به کاهش ۷۰ درصد مراجعات می انجامد، گامی بزرگ در راستای ارائه خدمات غیرحضوری بردارد.

به گزارشهزار ماسوله، سرپرست تامین اجتماعی شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی با اجرای طرح ۳۰۷۰ قصد دارد با دیجیتال نمودن ۳۰ خدمت پر مراجعه که به کاهش ۷۰ درصد مراجعات می انجامد، گامی بزرگ در راستای ارائه خدمات غیرحضوری بردارد.

 

سید فخرالدین حیدری گفت: خدمات پرمخاطب از جمله پرداخت کمک هزینه ازدواج ، کفن و دفن ، استراحت پزشکی ، پرداخت اروتز و پروتز (وسایل کمک پزشکی ازجمله هزینه عینک ،دندان مصنوعی و...)استعلام وضعیت دریافت مستمری و استعلام رابطه بیمه ای ،پرینت سوابق بیمه ،پرداخت حق بیمه، اعتراض به بدهی های ابلاغی ،درخواست معرفی به کمیسیون پزشکی ازکار افتادگی، انعقاد قرار داد مشاغل آزاد و بیمه اختیاری ،نامنویسی بیمه شدگان اصلی و تبعی، تکمیل سوابق داخته حق بیمه،خرید خدمت سربازی و چند خدمت دیگر را از جمله خدمات دیجیتالی برشمرد که اخیرا دیجیتالی اجرایی شده است.

 

به گفته حیدری، بیمه شدگان و مستمری بگیران از این پس می توانند به سامانه خدمات غیر حضوری https://eservices.tamin.ir مراجعه نمایند.
 

وی اظهار داشت:برای گسترش بهره مندی مردم و سازمان ها از خدمات غیرحضوری در شرایط شیوع بیماری کرونا الزامی است.

 

حیدری در پایان گفت: این اقدامات پیامدهای مثبتی به دنبال خواهد داشت که از جمله آنها می توان به کاهش مراجعه مردم به شعب تامین اجتماعی برای انجام امورات، کاهش ترددهای درون شهری و همچنین افزایش سرعت ارائه خدمات در سازمان های استعلام کننده اشاره کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد