فرمانده سپاه ناحیه پاوه:

رشد و پیشرفت و ترقی کشورمان بواسطه ی مردانی چون حاج قاسم سلیمانی است/ تشریح برنامه های سالگرد شهادت سردار سلیمانی

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299125|18:49 - 1399/10/07
نسخه چاپی
رشد و پیشرفت و ترقی کشورمان بواسطه ی مردانی چون حاج قاسم سلیمانی است/ تشریح برنامه های سالگرد شهادت سردار سلیمانی
فرمانده سپاه ناحیه پاوه اضافه کرد: رشد و پیشرفت و ترقی بواسطه ی مردانی چون شهیدان حاج قاسم و فخری زاده در کشورمان مشهود است به طوری که در برخی فناوریها ما دوم جهان هستیم .

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده سپاه ناحیه ی پاوه در جلسه ی هماهنگی گرامیداشت هر چه باشکوهتر ایام دهه ی بصیرت و سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: سردار سلیمانی از جنس مردم بود و سخنش بر دل می نشست و حضور میلیونی مردم ایران و عراق در مراسم تشییع او نشان داد که او بحق سردار دلهاست.

 

سرهنگ سلطان قلی افزود: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پیرو خط امام (ره) و رهبری بود و هیچگاه از این خط پیروز عدول ننمود .

 

وی گفت: شهید حاج قاسم مرد میدانهای سخت نبرد بود و با دانش نظامی و نگرش راهبردی همیشه دشمنان را غافلگیر می کرد

 

سرهنگ سلطان قلی ادامه داد: سپهبد شهید سلیمانی پیرو مکتب امام حسین (ع) و شهادت بود .

 

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی جغرافیای سیاسی و نظامی و هم چنین فرهنگی و اجتماعی غرب آسیا را بصورت تئوری و عملی و میدانی به خوبی می شناخت او به زیر و بم های جغرافیای راهبردی  از افغانستان تا مدیترانه آگاهی داشت .

 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه اضافه کرد: رشد و پیشرفت و ترقی بواسطه ی مردانی چون شهیدان حاج قاسم و فخری زاده در کشورمان مشهود است به طوری که در برخی فناوریها ما دوم جهان هستیم .

 

سرهنگ سلطان قلی تصریح کرد: در مقام مقایسه با کشورهای همسایه می بینیم که کشورمان از رشد و ترقی قابل توجهی برخوردار است .امروز هجمه از طرف بیگانگان و بدخواهان و ضد انقلاب بر علیه مسئولین کشورمان بیشتر شده و مردم باید مواظب باشند فریب دشمن را نخورند .

 

وی با اشاره به برنامه های اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در پاوه گفت: باید این برنامه ها به بهترین وجه و با حفظ دستورالعملهای ستاد کرونا و قرار گاه عملیاتی مقابله با کرونای حاج قاسم سلیمانی برگزار گردند .

 

وی فعال سازی ستاد شهرستانی و بزرگداشت سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی .به روز رسانی تابلوهای تبلیغاتی و فضای سازی محیطی سطح شهرستان و ارسال پیامک سالروز شهادت این سردار شهید. راه اندازی پویش مردمی (( من هم قاسم سلیمانی هستم )) و (( ما ملت امام حسینیم )) در فضای مجازی .تهیه ی بسته بهداشتی به همراه پوستر تمثال شهید سلیمانی و توزیع در میان رانندگان تاکسی در سطح شهرستان و نصب تمثال این شهید والا مقام بر روی شیشه ی این خودروها توسط رانندگان عزیز .نواختن زنگ (( مقاومت )) در سامانه ی آموزش و پرورش .برگزاری مسابقه از وصیت نامه ی شهید سلیمانی در فضای مجازی .درج پیام سالگرد شهادت حاج قاسم در مانیتور دستگاههای خود پرداز شهرستان .تقدیر و تجلیل از مدافعان سلامت جبهه ی مقاومت . برگزاری میز خدمت و حل مشکلات روستاهای محروم با حضور مدیران ادارات مرتبط به نیابت از سردار دلها . آزاد سازی یک زندانی غیر عمد در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و سخنرانی حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه ی محترم پاوه در روز شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی در یادمان شهدای پاوه از برنامه های سالگرد شهادت سردار سلیمانی عنوان کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد