به مناسبت روز پرستار

دیدار رئیس و کارکنان آموزش و پرورش نوسود با پرسنل درمان شبکه بهداشت و درمان نودشه

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 299113|12:20 - 1399/10/02
نسخه چاپی
دیدار رئیس و کارکنان آموزش و پرورش نوسود با پرسنل درمان شبکه بهداشت و درمان نودشه
نجیب ویسی رئیس اداره آموزش و پرورش به همراه مسئول نمایندگی آموزش و پرورش و مدیران مدارس سطح شهر نودشه در یک دیدارصمیمانه با کادر درمان شبکه بهداشت نودشه ضمن تبریک روز پرستار بخاطر فعالیت های شبانه روزی این عزیزان در مقابله با ویروس کرونا تقدیر و تشکر بعمل آوردد.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود ، مسئول نمایندگی آموزش و پرورش  و مدیران مدارس سطح شهر نودشه از کادر درمان، و پرسنل و دست اندر کاران مبارزه با ویروس کرونا دریک دیدار با آنان  تقدیر بعمل آوردند.

 

 صبح روز سه شنبه دوم دیماه 1399  رئیس اداره آموزش و پرورش به همراه مسئول نمایندگی و مدیران مدارس سطح شهر نودشه در یک دیدار با کادر درمان شبکه بهداشت نودشه بخاطر فعالیت های شبانه روزی این عزیزان در مقابله با ویروس کرونا تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

 

نجیب ویسی رئیس اداره آموزش و پرورش ضمن تبریک روز پرستار  خطاب با پرسنل شبکه بهداشت درمان نوسود در مبارزه با ویروس کرونا گفت: مردم شریف ایران اسلامی نظاره گر تلاشهای ایثارگرانه و از خود گذشتگی پزشکان ، پرستاران ، کمک بهیاران ، همکاران خدمات سلامت ، مسئولین ، مدیران ، روسای بیمارستانها ،مدیران و معاونین دانشگاه و همه عزیزان خانواده بزرگ علوم پزشکی ایران که در شرایط دشوار ، سختی ها و خطرات را به جان خریده و با از خودگذشتگی به میدان مبارزه با ویروس کرونا و درمان بیماران مبتلا آمده اند می باشند .

 

 ملت ایران ، بیماران و خانواده های ایشان قدر دان زحمات و تلاشهای ایثارگرانه شما بوده و پاداش الهی نیز قطعاً شامل حال شما خواهد شد . سلامت و موفقیت تک تک شما عزیزان و نیز بهبودی بیماران را از خداوند منان خواستاریم .

 

 نجیب ویسی رئیس اداره آموزش و پرورش ، حضور این عزیزان را در محل کار خود نوید بخش برچیده شدن بیماری منحوس کرونا دانست و پشتکارپرسنل درمان را در انجام وظیفه خطیر خود ستودنی دانست . در پایان این دیدار به رسم احترام و تقدیر و تشکر به هر کدام از پرسنل یک شاخه گل اهدا گردید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد