افتتاح باجه پست بانک روستای خانقاه/عبدالله زاده: جاده ی مسیر خانقاه به پاوه و عبور فاضلاب شمشیردو معضل مزمن در روستا

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299109|21:20 - 1399/10/01
نسخه چاپی
افتتاح باجه پست بانک روستای خانقاه/عبدالله زاده: جاده ی مسیر خانقاه به پاوه و عبور فاضلاب شمشیردو معضل مزمن در روستا
صبح روز دوشنبه اول دیماه ۱۳۹۹ همزمان با ۲۵ مین سالگرد تاسیس پست بانک ایران، با حضور مسئولان شهرستان پاوه، باجه بانکی پست بانک روستای خانقاه افتتاح گردید.

به گزارشهزار ماسوله، در این مراسم عبداله زاده معاون فرماندار در مراسم افتتاحیه باجه پست بانک روستای خانقاه :مهمترین و اساسی ترین مولفه که دلیلی بر توسعه  و رشد و افزایش زیر ساخت ها و خدمات در روستاهای شده و انگیزه کار را در مسئولین مضاعف می نماید وجود روحیه ی مطالبه گری و هم چنین همراهی و مشارکت در مردم روستاست.

 

وی افزود: پست بانک خدمات لازم بانکی را در روستاهای دور و نزدیک به مردم ارائه می دهد ، ما شاهد هستیم که کم کم همه ی روستاهای شهرستان دارای پست بانک شده و از خدمات خوب این بانک بهره مند می گردند .

 

وی گفت: برای ارائه ی خدمات مستمر این بانک نیاز است مردم روستاهای خانقاه و سایر روستاهایی که پست بانک در آن روستاها فعال است این است که از خدمات این بانکها بصورت مداوم استفاده شود .

 

وی ادامه داد: روستای خانقاه و سایر روستاهای نزدیک به شهر پاوه از بسیاری از خدمات زیر ساختی بهره مند هستند .

 

عبدالله زاده اضافه کرد:  جاده ی مسیر خانقاه به پاوه (میدان مولوی ) به دلیل عرض کم و عبور فاضلاب شمشیر رود  دو معضل مزمن روستای خانقاه می باشند .

 

وی افزود:  فاضلاب شمشیر رود در صورت عدم ساماندهی می تواند تهدیدی زیستی برای آب هانی کوان فراهم نماید .

 

وی در پایان گفت: پیشنهاداتی زیر ساختی و راهبردی در حوزه ی شهری و به ویژه روستایی آماده داریم که امیدواریم با همکاری دکتر لهونی نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی عملیاتی گردند .

 

در ادامه  اقای مستوفی رییس پست بانک شعبه پاوه ضمن خیرمقدم خدمت مهمانان به تشریح عملکرد پست بانک شعبه پاوه و چگونگی تاسیس باجه خانقاه پرداخت.

 

وی تصریح کرد: باجه خانقاه با هزینه ۲ میلیارد ریال توسط اقای سید معتصم احمدی و خانم  سیده منا فیضی احداث گردیده است و ازاین پس اهالی روستای خانقاه میتوانند تمامی خدمات بانکی را در این باجه پست بانک دریافت نمایند و نیازی به مراجعه به شعب سطح شهر را ندارند.

 

وی اظهار داشت: امید است باحمایت مردم فهیم روستای خانقاه این باجه بتواند با فعالیت مستمر خود، انجام امور بانکی اهالی این روستا را تسهیل نماید.

 

درپایان نیز باتوجه به وضعیت بیماری کرونا و محدودیت های موجود، مسئولان حاضر در مراسم، باجه خانقاه را افتتاح نمودند و از بانیان باجه تقدیر بعمل آمد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد