فرمانده سپاه ناحیه پاوه از پرستاران این شهرستان تجلیل کرد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 299107|15:33 - 1399/09/30
نسخه چاپی
فرمانده سپاه ناحیه پاوه از پرستاران این شهرستان تجلیل کرد
فرمانده سپاه ناحیه پاوه صبح امروز بمناسبت روز پرستار و مبارزه با ویروس کرونا با اهدای گل از زحمات پرستاران این شهرستان تجلیل کرد.

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده سپاه ناحیه پاوه صبح امروز بمناسبت روز پرستار و مبارزه با ویروس کرونا با اهدای گل از زحمات پرستاران این شهرستان تجلیل کرد.

 

سرهنگ سلطان قلی در حاشیه این جلسه در سخنانی اظهار داشت: امروز مصادف با میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار است که این روز را به کادر درمان شهرستان تبریک عرض می کنیم و ان شاالله تلاش و زحمات کادر بهداشت ذخیره آخرت قرار بگیرد.

 

وی افزود: با وجود کمبود امکانات همچون نبود سی تی اسکن اما کادر درمان شهرستان بسیار عالی در مبارزه با کرونا جنگیدند .

 

وی ادامه داد: امروز شاهد هستیم که پرستاران سنگ تمام گذاشتند و نیاز است در این روز خسته نباشید و این روز را به آنها تبریک بگوییم.

 

سلطان قلی اضافه کرد: در کنار زحمات کادر درمان؛ بسیج و سپاه پاوه نیز در قالب طرح شهید قاسم سلیمانی به صورت حمایتی جهت جلوگیری از شیوع کرونا اقدامات خاصی را انجام داده است که توزیع کمکهای مومنانه برای خانواده های درگیر با کرونا و حمایت و کمک در قرنطینه مبتلایان از جمله موارد ان می باشد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه نیز در سخنانی ضمن تبریک روز پرستار اظهار داشت: در بحث اهمیت کار مجموعه بیمارستان ؛ یک روز میلاد و یک روز در تقویم با نام روز پرستار برای تقدیر از زحمات آنها نامگذاری شده است.

 

حاج آقا جعفری افزود: حضرت زینب علاوه بر کار مادری ؛ به پرستاری در حادثه کربلا مشغول بود و همین هم الهام گرفته از حضرت زینب(س) است.

 

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب ادامه داد: جنگ هشت ساله دفاع مقدس به اتمام رسید و امروز نیز در عرصه مبارزه با کرونا قرار داریم و بیش از ۲۰۰ نفر از کادر درمان ما به شهادت رسیدند.

 

وی گفت: اکنون نیز در وضعیت جنگی قرار داریم و پرستاران و کادر درمان ما در خط مقدم این جنگ قرار دارند.

 

در ادامه رئیس بیمارستان پاوه نیز در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از تجلیل پرستاران توسط مجموعه سپاه و تبریک روز پرستار اظهار داشت: بدون شک پرستاران ما در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند و این جای قدر دانی دارد و بنده نیز از همکاران خودم در مجموعه کادر درمان بی نهایت تقدیر و تشکر دارم.

 

دکتر حارث رضایی افزود: ذات تجلیل از پرستاران در این روز مایه دلگرمی است و ممنون مجموعه سپاه هستیم که با این شوق و انگیزه انرژی مضاعف را به مجموعه خواهند داد و خوشحالیم که به عنوان مجموعه همکار خواهیم بود.

 

وی ادامه داد: ۱۱۰ نفر از نیروهای ما تاکنون به بیماری کرونا مبتلا شده اند که حدود یک سوم کل نیروی کادر درمان ما می باشد.

 

رئیس بیمارستان قدس پاوه گفت: با تمام کمبودها در شهرستان استان و کشور و حتی جهان؛ اما جهان آمادگی مقابله با بیماری از سازمان جهانی بهداشت تا مراحل پایینتر را نشان ندادند اما خدارو شکر که ما پیک های سنگین این بیماری را گذرانده ایم.

 

دکتر رضایی تصریح کرد: از مردم هم خواهشمند هستیم که در شب یلدا از درو همی ها پرهیز کنند در غیر این صورت در روزهای متعاقب شاهد پیک کرونا خواهیم بود چرا که هم اکنون به حدود ۵۰ الی ۶۰ درصد مبتلا به بیماری رسیده ایم که حدود ۴۰ درصد دیگر از جامعه نیز با دور همی ها و مجالسی همچون شب یلدا به ختم کلام ماجرا ؛ خواهد رسید که نیاز به رعایت پرونکلهای بهداشتی را از جانب مردم داریم.

 

وی گفت: وضعیت کلی بیمارستان هم به حمد الله هرچه به سمت جلوتر حرکت می کنیم بهتر خواهد شد و موضوع سی تی اسکن هم قرار بود در همین ماه به اتمام برسد اما به دلیل یک نکته کوچک نهایت تلاش ما این است که ان شاالله و قطع به یقین در نیمه اول دی ماه به بهره برداری برسد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد