فرماندار شهرستان پاوه به پویش مردمی جهادگرسلامت خسته نباشی پیوست

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299092|20:58 - 1399/09/26
نسخه چاپی
فرماندار شهرستان پاوه به پویش مردمی جهادگرسلامت خسته نباشی پیوست
فرماندار شهرستان پاوه به پویش مردمی جهادگرسلامت خسته نباشی پیوست.

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما  پیشاپیش ضمن تبریک ولادت دخت پیامبر بزگوار اسلام(ص) و روز پرستار در سخنانی اظهار داشت: این روز را که با نام روز پرستار نامگذاری شده است ما وظیفه داریم امسال ، استثنای سنوات گذشته به پاس ۱۰ ماه خدمات گرانقدر، گران سنگ و فوق العاده مهم و حیاتی این عزیزان تبریکات خودمان را صمیمانه تر به این جمعیت خاص ابلاع کنیم.

 

ایده پور افزود: به حق، در طول این دوران کرونا پرستارانی که از جان خود گذشتند و سلامتی خود را فدای سلامتی اقشار ملت کردند، اگر نبودند امروز  جامعه ای چنین آرام و رو به بهبودی نداشتیم .

 

وی ضمن قدردانی زحمات آنها افزود: تمام زحمات شبانه روزی این عزیزان را پاس می داریم و صمیمانه از همه پرستاران بیمارستان پاوه قدردانی می کنیم.

 

فرماندار پاوه ادامه داد: شبانه روز ما شاهد جانفشانی، زحمات آنها بودیم و منتظر این نبودند که کسی بیاید و شیفت را عوض کند،و یا کسی به آنها کمکی بکند،اما هم در شیفت ها ماندند و هم خودشان کمک کردند و امیدوارم که صالحات و باقیات برای این عزیزان باشد.

 

ایده پور در پایان گفت: تشکر می کنم از هزارماسوله در نشر اخبار جامعه که به فکر ما است و به موقع به عنوان خادم مردم ، به فکر پرستاران عزیزی است که امروز به عنوان جان نساران جامعه اسلامی قلمداد می شوند و به حق، این پرستاران ما گل کاشتند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد