برگزاری چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش نوسود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299086|16:34 - 1399/09/25
نسخه چاپی
برگزاری چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش نوسود
چهارمین جلسه شورای آموزش و پرروش صبح روز سه شنبه 25 آذر ماه در محل سالن جلسات بخشداری نوسود با حضور اعضا و مدعوین تشکیل گردید.

به گزارشهزار ماسوله،  چهارمین جلسه شورای آموزش و پرروش صبح روز سه شنبه 25 آذر ماه در محل سالن جلسات بخشداری نوسود با حضو ایده پور فرماندار شهرستان پاوه ،حاج ماموستا ملا حسین عینی  امام جمعه شهر نوسود ، بخشدار نوسود ، رئیس اداره آموزش و پرورش ، روسای ادارات آبفای نوسود و نودشه و همچنین رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان پاوه و سایر اعضا شورا آموزش و پرورش تشکیل گردید .

 

 نجیب ویسی رئیس اداره آموزش و پرورش در ابتدای جلسه ، ضمن خیر مقدم به فرماندار محبوب شهرستان و اعضاء  حاضر در جلسه ،شمه ای از فعالیتهای انجام گرفته در آموزش و پرروش منطقه نوسود را در ایام کرونایی بیان نمود. و مشکلات و محدود یتهای پیش روی آموزش و پرورش را در زمینه های مختلف به سمع و نظر حاضرین در جلسه رساند . و از فرماندار و مجموعه اعضاء شورا خواست تا در رسیدن به اهداف عالی آموزش و پرورش که همانا تولید علم و مولد نیروی انسانی کار آمد می باشد یاری نمایند .

 

ویسی در ادامه سخنان خود به فعالیتها و جلسات شورا آموزش و پرورش پرداخت و تمامی مصوبات جلسات قبل را یک به یک مطرح نمود و روند انجام مصوبات را نیز بیان نمود و خواستار پیگیری مصوباتی که تا کنون  انجام نشده اند شد.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش  حضور دانش آموزان در فضای آموزشی شاد  را 100 در صد عنوان کرد که در سطح استان مقام اول را داشته و تمامی آموزگاران و دبیران این منطقه کلاس در س خود را در شاد به نحو مطلوبی اداره می کنند

 

ایشان آمار دانش آموزی منطقه را 1146 نفر دانش آموز اعلام کرد که 41 کلاس ابتدایی ، 22 کلاس متوسطه اول و 26 کلاس متوسطه دوم می باشند که اکنون بیش از 95 در صد دانش آموزان  از طریق شاد آموزش می بینند .

 

 وی خاطر نشان کرد که الحمد الله تا کنون دانش آموز تارک تحصیل نداریم و مدارس با جمعیت کم با رعایت پروتکل های بهداشتی در چند نوبت در هفته به صورت حضوری آموزش می بینند .

 

 در اخر بیانات خود از فرماندار و مجموعه اعضا شورا و همچنین ستاد کرونای شهرستان در خواست نمود در صورت امکان امتحانات متوسطه اول و دوم با توجه به تراکم کم دانش آموزی به صورت حضور ی برگزار گردد.

 

در ادامه جلسه دستور کار جلسه را نیز بیان نمود که در آن چهار مصوبه ضروری نیز امضاء گردید که انشا اله تا جلسه بعدی شورا این مصوبات صورت بگیرد .

 

در ادامه امام جمعه شهر نوسود نیز ضمن تشکر از بانی جلسه و مجموعه آموزش و پرورش منطقه ، خدمت به جامعه را یک فریضه الهی دانست و قبول مسئولیت را بار سنگینی دانست که باید هر کس قبول نمود با تمام توان خود تکلیف خود را انجام دهد .

 

امام جمعه شهر نوسود با بیان حدیث افضل الناس انفعهم للناس  (بهترین مردم سودمند ترین آنها برای مردم هستند) کلام خود را به پایان رساند .

 

فرماندار شهرستان پاوه نیز بعد از شنیدن تمامی سخنان  حاضر جلسه به جمع بندی موضوعات و مباعث صورت گرفته پرداخت و قول همکاری را در زمینه تامین اعتبار لازم جهت سیستم صوتی سالن چند منظوره نوسود و همچنین رایزنی لازم جهت تامین اعتبار لازم تعمیرات سالن ها  ورزشی و گاز کشی مدارس را دادند وهمچنین دستور و تاکید در خصوص نصب انشعاب آب سالن ورزشی شهر نودشه را صادر نمود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد