مسئول کمیته موتورسواری پاوه:

ما دوستداران محیط زیست ایم، نه تخریب کنندگان/ انتظار تعیین یک پیست طبیعی برای موتورسواران پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299076|14:44 - 1399/09/20
نسخه چاپی
ما دوستداران محیط زیست ایم، نه تخریب کنندگان/ انتظار تعیین یک پیست طبیعی برای موتورسواران پاوه
خدادادی گفت: اعلام می داریم ما هیچ وقت تخریب کننده محیط زیست نبودیم و نخواهیم بود بلکه با هماهنگی طبیعت دوستان همیشه تمرینات خود را در مکان هایی اجرا کرده ایم که کمترین صدمه را به طبیعت و کمترین مزاحمت را برای مردم داشته باشد.

به گزارشهزار ماسوله، کمیته موتورسواری شهرستان پاوه پس از فراخوان انجمن های محیط زیستی در 4آذر جهت کاشت بلوط در دامان کوه های زاگرس ب این حرکت پیوست.

 

مسئول این کمیته به خبرنگار ما گفت: در روز سه شنبه مورخ 18آذر ماه با همراهی انجمن ژیوای در منطقه سردره شروع ب کاشت بلوط کردیم و اعلام داشتیم که ما نیز دوستداران محیط زیست هستیم نه تخریب کنندگان آن.

 

محمد خدادادی افزود:اگر مسئولین مربوطه و مردمان خوب شهر پاوه همراه و یاور ما باشند و یک پیست طبیعی به این کمیته تعلق گیرد ما نیز مجبور به تمرین در طبیعت نخواهیم شد و برای مردم و طبیعت هیچ گونه مزاحمتی ایجاد نخواهیم کرد.

 

وی گفت: همچنین این پیست میتواند قطب بسیار مهمی برای برگزاری مسابقات کشوری و حتی جهانی شود که مزیت های گردشگری و اقتصادی زیادی برای شهرستان خواهد داشت.

 

وی ادامه داد: به همین منظور از مسئولین مربوطه انتظار پیگیری این پیست را داریم که بتوانیم این ورزش محبوب را در شهرستان به قطب گردشگری،ورزش و اقتصادی تبدیل کنیم.

 

خدادادی اضافه کرد: همچنین اعلام می داریم ما هیچ وقت تخریب کننده محیط زیست نبودیم و نخواهیم بود بلکه با هماهنگی طبیعت دوستان همیشه تمرینات خود را در مکان هایی اجرا کرده ایم که کمترین صدمه را به طبیعت و کمترین مزاحمت را برای مردم داشته باشد.

 

وی افزود: از این رسانه اعلام می داریم در صورت تعلق گرفتن یک پیست طبیعی برای این کمیته از هرگونه تمرین در دامان طبیعت به جز در پیست مد نظر را ممنوع خواهیم کرد و تمام عواقبات این امر را نیز به گردن خواهیم گرفت.

 

وی گفت: در پایان از انجمن محیط زیستی ژیوای جهت همراهی و همکاری با این کمیته کمال تشکر را داریم و امیدواریم همکاری های بیشتری در زمینه حفظ و نگهداری از این طبیعت نادر را داشته باشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد