مسلم حسینی:

عدم ثبت اطلاعات واحدهای صنفی و تولیدی در سامانه انبارها، جرم محسوب می شود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299068|21:50 - 1399/09/18
نسخه چاپی
عدم ثبت اطلاعات واحدهای صنفی و تولیدی در سامانه انبارها، جرم محسوب می شود
رئیس صمت پاوه گفت: کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی مکلف به رعایت این قانون هستند و عدم اقدام لازم و یا وارد کردن اطلاعات خلاف واقع یا ناقص یا با تاخیر در سامانه ، جرم محسوب و با متخلفان برابر قوانین حاکم برخورد لازم صورت خواهد پذیرفت .

به گزارشهزار ماسوله، رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: در راستای اجرای مفاد 23 الی 27  آیین نامه اجرایی  مواد 5 و6  قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تمام مراکز نگهداری و ذخیره سازی کالا اعم از حقیقی وحقوقی موظف به ثبت اطلاعات واحدهای خود در سامانه جامع  انبارها  و مراکز نگهداری کالا به نشانی اینترنتی www.nwms.ir می باشند.

 

مسلم حسینی افزود: هر نوع مرکز نگهداری کالایی که کالا یا بار در آن نگهداری یا به آن وارد یا از آن خارج می شود باید در این سامانه ثبت نام کنند.

 

وی گفت: این مکان ممکن است انبار، واحد تولیدی، واحد صنفی، واحد کشاورزی، واحد صنعتی،  واحد  معدنی ، سردخانه، واحد بهداشتی و درمانی یا واحد دامی باشد.

 

وی ادامه داد: در همین راستا اعلام میدارد که برخی اقلام که برابر مراجع ذیصلاح ، اساسی و دارای اولویت تشخیص داده می شوند جدا از ثبت مشخصات  انبار ، مشمول ثبت رسید و حواله و ورود و خروج بصورت روزانه در سامانه مذکور می باشند که لیست کالاهای مشمول در سامانه جامع انبارها قابل دسترسی و رویت می باشد.

 

حسینی در پایان گفت: در نهایت و  براساس ماده ۵ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اعلام میدارد که کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی مکلف به رعایت این قانون هستند و عدم اقدام لازم و یا  وارد کردن اطلاعات خلاف واقع یا ناقص یا با تاخیر در سامانه ، جرم محسوب و با متخلفان  برابر قوانین حاکم  برخورد لازم صورت خواهد پذیرفت .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد