سالم مرادی:

مشکل کم آبی پاوه با انتقال آب هانی کوان رفع می شود/ تعیین ۱۶۰ لیتر آب شرب هانی کوان برای پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299059|15:07 - 1399/09/17
نسخه چاپی
مدیر بفای پاوه گفت: وقتی که این پروژه را به مرحله تکمیل و بهره برداری رساندند مقدار مورد نیاز پاوه را تحویل منبع آب و آبفای شهرستان قرار می دهند که از این مقدار ۱۶۰ لیتر بر ثانیه را برای پاوه در نظر گرفته اند.

به گزارشهزار ماسوله، مدیر آبفای پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما با اشاره به پروژه انتقال آب هانی کوان به پاوه اظهار کرد: پیش از این منابع آبی تامین آب شرب پاوه پیش بینی شده بود که این منابع جوابگوی تامین آب شرب مورد نیاز را این شهر ندارد که در سال ۱۳۹۰ منبع تامین پایدار آب هانی کوان را برای پاوه در نظر گرفته اند که مطالعات آن نیز در همان زمان انجام و به مرحله اجرا واگذار شد.

 

سالم مرادی افزود: مالکیت مراحل طراحی و مطالعات و اجرای انتقال آب هانی کوان به پاوه توسط امور آب است و همچنین به طور کلی منابع تامین آب همچون چشمه و انتقال آب شرب در شبکه آبرسانی نیز بر عهده امور آب است که نماینده امور آب برای اورامانات نیز یک اداره در روانسر دارد .

 

وی گفت: وقتی که این پروژه را به مرحله تکمیل و بهره برداری رساندند مقدار مورد نیاز پاوه را تحویل منبع آب و آبفای شهرستان قرار می دهند که از این مقدار ۱۶۰ لیتر بر ثانیه را برای پاوه در نظر گرفته اند.

 

وی ادامه داد: اکنون مخازن تصفیه خانه و ایستگاه پمپاژها در این پروژه به اتمام رسیده است و مقداری کار نهایی این پروژه باقی مانده است و در تلاش هستند هرچه سریعتر به مرحله بهره برداری برسد.

 

مرادی در پایان گفت: چند روز اخیر نیز با فرماندار بازدیدی به عمل آمد که با تماس با مسئولین استانی قرار شد به زودی این مقدار از آب هانی کوان را به آبفای پاوه واگذار کنند.

 

وی افزود: در کل متولی این پروژه امور آب منطقه ای است که اعتبار و نظارت و اجرای آن ربطی به آب و فاضلاب شهری ندارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد