فرماندار پاوه:

آب پاوه 40 لیتر در ثانیه تقلیل یافته است

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 299054|16:50 - 1399/09/15
نسخه چاپی
آب پاوه 40 لیتر در ثانیه تقلیل یافته است
فرماندار پاوه در بازدید از تاسیسات انتقال آب هانی کوان به شهر پاوه در سخنانی اظهار داشت: با توجه به عدم بارش نزولات جوی نسبت به میانگین سالهای گذشته در سالجاری به ویژه در بها و پاییز امسال دبی آب چاهها و چشمه های تامین کننده آب پاوه حدود 40 لیتر در ثانیه تقلیل یلفته است.

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار پاوه  در بازدید از تاسیسات انتقال آب هانی کوان به شهر پاوه در سخنانی اظهار داشت: با توجه به عدم بارش نزولات جوی نسبت به میانگین سالهای گذشته در سالجاری به ویژه در بها و پاییز امسال دبی آب چاهها و چشمه های تامین کننده آب پاوه حدود 40 لیتر در ثانیه تقلیل یلفته است.

 

ایده پور افزود: شهر پاوه در هر ثانیه نیاز به 150 لیتر آب شرب دارد

 

وی گفت: آب استحصالی از چاهها و چشمه های تامین کننده ی آب شرب پاوه کم شده است دبی آب کمتر از یکصد و ده لیتر در ثانیه است و هر روز نیز کمتر می شود .

 

وی ادامه داد: نزولات جوی در بهار و پاییز امسال کم بوده و علت تقلیل آب آبخوانهای چشمه ها و چاههای پاوه نتیجه ی عدم بارش نسبت به میانگین فصلی است .

 

ایده پور گفت: برای جبران کم آبی پاوه ضروری است آب هانی کوان به مخازن آب مصرفی پاوه وارد شود.

 

وی اضافه کرد: هماهنگیهای لازم با مهندس درویشی مدیر عامل آب منطقه ایی استان به منظور راه اندازی شبکه ی پمپاژها و مخازن انجام گرفته و عوامل آب منطقه ایی در حال آماده سازی و شستشوی شبکه و سایت های پمپاژ و مخازن مربوطه هستند

 

وی افزود:تستهای لازم انجام پذیرفته و تا پایان هفته به منظور جبران کمبود آب شرب پاوه آب هانی کوان وارد شبکه ی آب شرب پاوه خواهد شد

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد