فرماندار پاوه : ماموستا ملا قادر قادری از ارکان نظام؛ در منطقه است

کد خبر: 299051|14:09 - 1399/09/13
نسخه چاپی
 فرماندار پاوه : ماموستا ملا قادر قادری از ارکان نظام؛ در منطقه است
ایده پور فرماندار پاوه در جلسه شورای ترافیک و با حضور دادستان پاوه ، بخشداران و تعدادی از اعضای شورای ادارای و کارشناسان گفت: ماموستا ملا قادر قادری از ارکان نظام در منطقه است و هیچ چیز با ارکان نظام قابل مبادله نیست .

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار شهرستان پاوه در جلسه شورای ترافیک و با حضور دادستان پاوه ، بخشداران و تعدادی از اعضای شورای ادارای و کارشناسان ضمن تسلیت شهادت شهید دانشمند فخری زاده به مقام معظم رهبری ، ملت بزرگوار ایران و دانشمندان ایران اظهار داشت: شکی در این نیست که شهید فخری زاده توسط عوامل رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است و مردم ایران منتظر جوابی قاطع ، خردمندانه و عقلایی مقامات مسئول به عاملان این ترور ناجوانمردانه هستند .

 

ایده پور با بیان اینکه در طول یکماه گذشته شهرستان با چندین موضوع سیاسی امنیتی روبه رو بوده است افزود: بعد از نشستی کشوری که در آن از کتاب ماموستا بعنوان یک افتخار یاد شد و این کتاب مورد تفقد مقامات قرار گرفت دشمنان این مملکت بصورت زهر آگین و مزورانه ایی با پروپاگاندایی سخیف و ادبیاتی توهین آمیز اقدام به ترور شخصیت والای ماموستا نمودند .

 

وی گفت: مقامات و مردم غرب کشور ، استان کرمانشاه و شهرستان بلافاصله در مقابل این نوع ترور بر علیه ماموستا موضع گیری نمودند که بیانیه ی جناب مهندس بازوند از همه گویا تر و رساتر بوده شخصیت ایشان را در میان نظام و مردم به درستی تعریف نمودند .

 

وی ادامه داد: ماموستا قادری فقط امام جمعه ی شهرستان پاوه نیست ایشان عالمی شناخته شده در جهان اسلام است ؛ و عالمی تقریبی است .

 

ایده پور افزود: دعوت می کنم از مخالفین ماموستا یکبار کتاب ماموستا را بخوانند تا مشخص شود ایشان از چهل سال گذشته و چه بسا قبل از آنهم در خدمت مردم بوده و در بحرانهای مختلف یار و یاور مردم بوده است و هم اکنون هم ماموستا به دلیل محل رجوع بودن فرصتی برای زندگی شخصی خود نداشته است .

 

فرماندار پاوه اضافه کرد: امروز روی سخن اینجانب با مقامات اقلیم کردستان و به ویژه به مقامات استان حلبچه است : توهین کنندگان به ماموستا در جوار خانه های شما لانه عنکبوتی دارند .

 

وی افزود: آیا روا نیست مقامات اقلیم حملات شرورانه ی عده ایی قلم به مزد متصل به سازمانهای جاسوسی  رژیم صهیونیستی را که با ادبیاتی سخیف بر این عالم دینی می تازند محکوم نمایند .

 

وی گفت: مقامات اقلیم خود بیشتر از همه می دانند که همیشه مورد تفقد ماموستا بوده اند و مقامات ایرانی را در هنگام ملاقات با آنها به تکربیم و احترام دعوت نموده است .

 

وی اظهار داشت: ماموستا قادری همیشه از موضوع انفال و بمباران حلبچه بعنوان خاطراتی دردناک یاد می نماید .

 

ایده پور افزود: در موضوع بمباران شیمیایی حلبچه ماموستا جزو اولین کسانی بوده که با تمام وجود برای رفع مشکلات مجروحان و آسیب دیدگان و آوارگان وارد عمل شده است و همگان به این امر واقف هستند و اکنون ماموستا قادری هم اکنون نیز مزار جانبختگان عراقی را در پاوه همیشه مورد تفقد قرار می دهد .

 

وی ادامه داد: مقامات اقلیم باید بدانند که ماموستا قادری یک ماموستای آیینی است در مقیاس آیین و معیار دین که  با موضوعات اجتماعی و انسانی هم پوشانی نیز دارد مقامات و مردم اقلیم در برهه های مختلف با توجه به مشترکات دو سوی مرز  نیازمند پشتیبانی ماموستا قادری بوده ، هستند و خواهند بود لذا عملکرد آنها در سکوت مقابل با توهین کنندگان که در کنار  آنها به خود جرات داده اند تا به این عالم توهین نمایند مورد نقد شدید است.

 

وی تصریح کرد: ترور علیه پرچمداران نظام در گونه های مختلف افزایش یافته و این می رساند که مردم ما باید دقیق و بسیار هوشیار باشند .

 

ایده پور در پایان گفت: دشمنان ماموستا به این دلیل بر علیه ایشان اینهمه فعال و در ستیز هستند که می دانند ماموستا در دل نظام اسلامی تعریف می شوند .

 

وی افزود: ماموستا از ارکان نظام در منطقه هستند و هیچ چیز با ارکان نظام در نظام جمهوری اسلامی قابل مبادله نیست.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد