دادستان پاوه خبر داد:

تهیه و توزیع اقلام بهداشتی به جای حبس و زندان

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299047|17:56 - 1399/09/12
نسخه چاپی
تهیه و توزیع اقلام بهداشتی به جای حبس و زندان
دادستان شهرستان پاوه از تهیه و توزیع اقلام بهداشتی به جای حبس و زندان مجرمان خبر داد.

به گزارشهزار ماسوله، دادستان شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: در اجرای سیاستهای کلی قوه قضاییه مبنی بر کاهش جمعیت زندانیان ؛ کیفر زدایی ؛ حبس زدایی و اعمال مجازت های جایگزین حبس؛ این سیاست در دستور کار دادگستری شهرستان پاوه قرار گرفته است.

 

نوید صحرایی افزود: اخیرا احکام زیادی در راستای مجازات های جایگزین حبس اجرایی شده است و بخاطر شیوع کرونا ما این بحث را اختصاصا در دستور کار قرار داده ایم و با هماهنگی هایی که با شعب صادر کننده رای به عمل آمده است؛ شعب و قضات محترم دادگاه اقدام به صدور مجازات های جایگزین حبس در راستای الزام محکومین به تهیه و توزیع وسایل بهداشتی از قبیل ماسک و الکل صادر کرده اند.

 

وی گفت: پس از قطعی شدن اجرای این احکام در مرحله اول؛ محکومین اقدام به خریداری ماسکهای تنفسی کردند که تعداد ۲۵۵۰ عدد ماسک تنفسی تهیه و از طریق اجرای احکام کیفری در اختیار سپاه ناحیه پاوه قرار گرفته شد و به همراه پک های مواد غذایی در اختیار افراد بی بضاعت و مستمند قرار می گیرد.

 

دادستان پاوه گفت: امیدواریم با توجه به همت و اراده مجموعه دادگستری پاوه برای گستردگی این موارد ؛ در روزهای آینده نیز این را در دستور کار خود قرار داده که ان شاالله بتوانیم با اعمال چنین مجازات هایی از شیوع بیماری کرونا؛ به ویژه در میان اقشار مستضعف جلوگیری کنیم.

 

وی افزود: تهیه این اقلام بهداشتی برای این خانواده ها بسیار سخت است و جزئ اولویت های ضروری زندگی انها نیست و ان شاالله بتوانیم با توجه به محدودیت ها و مشکلات مالی که آنها دارند از این طریق به آنها کمک کنیم تا خدای ناکرده این ویروس در بین این خانواده ها شایع نشود.

 

وی در پایان گفت: از سپاه ناحیه پاوه و جناب سرهنگ سلطان قلی تقدیر و تشکر دارم به جهت انکه در جلوگیری از شیوع این بیماری تلاش می کنند و اقلام مواد غذایی را در بین اقشار آسیب پذیر توزیع می کند.

 

وی افزود: ان شاالله ما نیز بتوانیم این صدور احکام را به سمتی ببریم که واقعا در این شرایط مشکل گشا باشیم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد