سرهنگ سلطان قلی:

بسیج؛ کمک یار خانواده های مبتلا به کرونا در دوران قرنطینه خواهد بود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299046|17:45 - 1399/09/12
نسخه چاپی
بسیج؛ کمک یار خانواده های مبتلا به کرونا در دوران قرنطینه خواهد بود
فرمانده سپاه ناحیه پاوه گفت: همانطور که افراد مبتلا به بیماری ؛ برای جلوگیری از شیوع کرونا؛ باید در قرنطینه به سر برند ؛ بسیج وظیفه دارد که در دوران قرنطینه به این خانواده ها کمک کند .

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده سپاه ناحیه پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما ضمن تبریک و تسلیت شهادت دکتر محسن فخری زاده اظهار داشت: در راستای طرح مشترک وزارت بهداشت و بسیج ؛ ما در شهرستان پاوه همراه با کل کشور فعالیتهایی را در مبارزه با کرونا انجام داده ایم که یکی از موضوعاتی که در این فعالیتها مطرح است رسیدگی به خانواده های بی بضاعتی است که دچار این بیماری شده اند.

 

سرهنگ سلطان قلی افزود: همانطور که افراد مبتلا به بیماری ؛ برای جلوگیری از شیوع کرونا؛ باید در قرنطینه به سر برند ؛ بسیج وظیفه دارد که در دوران قرنطینه به این خانواده ها کمک کند .

 

وی با اشاره به چگونگی شناسایی افراد مبتلا به کرونا گفت: مبتلایان به بیماری کرونا توسط شبکه بهداشت شناسایی و در سامانه ۴۰۳۰ ثبت می شوند و پس از آن با دریافت گزارش مبتلایان به این بیماری در هر نقطه ای از شهرستان؛ ما بسیج را به آن محله برای قرنطینه کردن بیماران و کمک های مالی در صورت نیاز گسیل خواهیم کرد .

 

سرهنگ سلطان قلی افزود: در حقیقت احساس ضعف یکی از مشکلات این بیماری است که عدم توان مالی برخی خانواده ها در تامین مواد غذایی؛ نیز اضعاف ضعف خواهد شد و ما نیز از خیرین و سپاه کمک های لازم مالی را برای این مستمندان دریافت کرده و در بین آنها توزیع خواهیم کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه در پایان گفت: در این راستا قوه قضاییه و مجموعه دادگستری شهرستان پاوه نیز احکامی را مبنی بر تهیه اقلام و لوازم بهداشتی توسط مجرمان به جای تحمل حبس آنها ؛ صادر کرده اند که ما نیز این اقلام بهداشتی را به همراه بسته های مواد غذایی به خانواده های بی بضاعت مبتلا به کرونا تحویل خواهیم داد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد