فرمانداه سپاه ناحیه پاوه:

دشمنان با ریختن خون فخری زاده نمی توانند نور ما را خاموش کنند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299033|20:14 - 1399/09/09
نسخه چاپی
 دشمنان با ریختن خون فخری زاده نمی توانند نور ما را خاموش کنند
فرمانده سپاه ناحیه پاوه گفت: دشمنان با ریختن خون فخری زاده نمی توانند نور ما را خاموش کنند.

به گزارشهزار ماسوله،  فرمانده سپاه ناحیه پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در سخنانی با اشاره به ترور ناجوانمردانه دانشمند محسن فخری زاده اظهار داشت: دانشمندان هسته ای ما شجره طیبه و پر ثمر انقلاب اسلامی هستند که خدمات ارزنده ای در طول سال های انقلاب انجام داده اند.

 

سرهنگ سلطان قلی افزود: همواره این شجره طیبه پر ثمر و مورد بغض و کینه دشمنان همچون امریکا و اسرايیل بوده اند.

 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه با بیان اینکه امروز استقلال علمی ایران دشمنان را به هراس انداخته است اضافه کرد: دشمنان به دنبال این هستند که استقلال اقتصادی علمی را از کشور بگیرند و دانشمندانی را که در این زمینه فعال هستند به شهادت می رساند.

 

سرهنگ سلطان قلی اظهار کرد: پیام ریختن خون شهید فخری زاده برای نسل امروز که اثربخش بودن این شهید والا مقام برای کشور خصوصا در بحث هسته ای و همچنین در زمینه واکسن کرونا و تست های سریع کرونا ؛ بالا و منشا خیر برای مردم و جامعه بودند و امروز به درجه شهادت که بالاترین درجه بندگی است نائل آمدند ؛ ان شاالله ادامه دهنده راه شهید فخری زاده خواهد بود.

 

وی افزود: به فرموده امام  که بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود؛ مردم ما نیز بیش از گذشته هوشیار تر خواهند بود.

 

وی در پایان با اشاره به آیه يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ گفت: کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل (و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت و دشمنان نیز نمی توانند نور ما را خاموش کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد