امام جمعه روانسر:

شهادت دانشمند انقلابی؛نشانه استیصال دشمنان و نظام سلطه در برابر ملت بزرگ ایران اسلامی است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299030|21:03 - 1399/09/08
نسخه چاپی
شهادت دانشمند انقلابی؛نشانه استیصال دشمنان و نظام سلطه در برابر ملت بزرگ ایران اسلامی است
امام جمعه روانسر گفت: شهادت دانشمند انقلابی و مجاهد شهید محسن فخری زاده به دست تروریست های دون مایه ، نشانه استیصال دشمنان و نظام سلطه در برابر ملت بزرگ ایران اسلامی است.

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه شهرستان روانسر در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: ترور بعنوان یک نوع جنگ و حمله ناجوانمردانه و مذموم که نشانه درماندگی دشمن است زمانی رخ می دهد که دشمن توان مقابله علمی و کلامی را نداشته و با تلاش مذبوحانه دست به ترور فیزیکی می زند.

 

ماموستا سید محمد محمدی افزود:‌بدون شک شهادت دانشمند انقلابی و مجاهد شهید محسن فخری زاده به دست تروریست های دون مایه ، نشانه استیصال دشمنان و نظام سلطه در برابر ملت بزرگ ایران اسلامی است.

 

وی گفت: این دانشمند مومن و انقلابی در تمامی این سالها حضوری موثر  در عرصه های مختلف داشت و جزء پیشگامان توسعه علمی و بنیان گذاران صنعت هسته ای بود که خدمات ماندگاری به یادگار گذاشت.

 

امام جمعه روانسر گفت: اینجانب و شورای روحانیت  و اعزه علماء شهرستان روانسر شهادت این دانشمند برجسته را محضر رهبر معظم انقلاب ، خانواده معزز شهید، جامعه بزرگ علمی کشور و عموم مردم گرانقدر تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن شهید عزیز علو درجات را از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد