فرماندار پاوه:

ناظرین و پیمانکاران شرکت گاز موظف هستند لوله گذاری داخلی شهر نودشه را به اتمام برسانند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299027|19:11 - 1399/09/08
نسخه چاپی
ناظرین و پیمانکاران شرکت گاز موظف هستند لوله گذاری داخلی شهر نودشه را به اتمام برسانند
فرماندار پاوه گفت: ناظرین و پیمانکاران شرکت گاز موظف هستند همین امروز کار لوله گذاری در برخی از این محلات که حفاری نموده اند را آغاز و سریعاً رفع خطر نمایند تا این مردم دیگر نگران نباشند.

به گزارشهزار ماسوله، پس از اظهار نارضایتی برخی از شهروندان شهر نودشه درخصوص ایجاد خسارت در پی حفاری کوچه ها و خیابان ها جهت نصب لوله گذاری گاز این شهر پس از بارشهای اخیر باران ایده پور فرماندار پاوه در بازدید از وضعیت گاز رسانی به نودشه اظهار داشت:‌ مردم نودشه از گاز رسانی به شهرشان با توجه به وضعیت توپوگرافی شهر شاید بیش از همه خوشحال و مسرور و قدردان هستند نباید با برخی اهمالکاریهای این شیرینی را به کام این مردم محروم تلخ کرد .

 

ایده پور افزود: با توجه به اینکه در فصل بارش به سر می بریم حفاری در پشت منازل در نودشه مشکلاتی را برای ساکنین چند محله در نودشه فراهم نموده و آب به برخی از منازل نشت و گاهی سرازیر شده است .

 

وی گفت: در تماسهای مکرر مردم خوب نودشه با اینجانب و دفتر اینجانب شهروندان این شهر از اینجانب درخواست رفع این مشکلات را داشتند .

 

وی با بیان اینکه نودشه یکی از نقاط محروم استان است ادامه داد:  در نودشه ساکنین برخی از محلات بسیار محروم و بسیار سخت گذران زندگی و زیست می نمایند در نمونه ایی از این محلات تا یک سیلندر گاز به منزل ساکنین می رسد چیزی حدود 25 هزار تومان توسط این ساکنین که اکثریت آنها هم مسن هستند هزینه می گردد .

 

ایده پور افزود: مردم نودشه از گاز رسانی به شهرشان با توجه به وضعیت توپوگرافی شهر شاید بیش از همه خوشحال و مسرور و قدردان هستند نباید با برخی اهمالکاریهای این شیرینی را به کام این مردم محروم تلخ کرد.

 

وی اضافه کرد: ناظرین و پیمانکاران شرکت گاز موظف هستند همین امروز کار لوله گذاری در برخی از این محلات که حفاری نموده اند را آغاز و سریعاً رفع خطر نمایند تا این مردم دیگر نگران نباشند.

 

فرماندار پاوه گفت: ان شاالله در روزهای آینده با هماهنگیهایی که صورت گرفته است گاز منازلی که علمک گذاری آنها انجام پذیرفته وصل می گردد .

 

وی تصریح کرد: مردم نودشه مردمی انقلابی هستند و ما وظیفه داریم در رفع نگرانی های مردم عمل نماییم .

 

وی افزود: ما در نظر داریم در ماههای منتهی به پایان دولت گاز رسانی در منطقه ی نوسود را به نقطه ی مناسبی برسانیم .

 

ایده پور در پایان گفت: با گاز رسانی به هر شهر و روستایی ما ارزش افزوده ی زیادی به دلیل صادرات نفت گاز و سفیدی که در داخل مصرف نمی کنیم به دست می آوریم .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد