سرهنگ سلطان قلی:

توهين گروههاي معاند به ماموستا قادری، نشان از چهره ضد دینی آنها دارد /تلاش همیشگی ماموستا در راه اعتلای اسلام

سرویس: سیاسیکد خبر: 299015|16:20 - 1399/09/06
نسخه چاپی
توهين گروههاي معاند به ماموستا قادری، نشان از چهره ضد دینی آنها دارد /تلاش همیشگی ماموستا در راه اعتلای اسلام
فرمانده سپاه ناحیه پاوه گفت: طبيعتا توهين گروههاي معاند كه امروز سياست هاي آنها براي مردم افشا شده ، نشان از چهره ضد دینی آنها دارد که برای مردم روشن شده است.

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده سپاه ناحيه پاوه ضمن محكوم كردن اهانت كانالهاي ضد انقلاب و معاند به ماموستا قادري در گفتگويي با خبرنگار ما اظهار داشت: ماموستا ملاقادر قادری شخصيت ديني و انقلابي در سال ۵۹ به ‌عنوان امام جمعه پاوه و با حكم بنيان گذار جمهوري اسلامي ايران منصوب شد، شخصيتي انقلابي كه راه خود را از همان اوايل با معاندان جدا كرد .

 

سرهنگ سلطان قلي افزود: اين عالم برجسته راه تبليغ دين اسلام را در طول زندگاني خود در پيش گرفته است و اكنون هم به عنوان یک چهره برجسته ديني و سياسي کشور و ممالك اسلامي شناخته شده است.

 

وي با بيان اينكه ايشان مورد توجه رهبر معظم انقلاب هستند گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامي هم به عنوان شخصيتي انقلابي تاكنون در برابر دشمنان ايستاده است.

 

سلطان قلي گفت: از زمان تصدي پست امام جمعه شهر پاوه نيز 41 سال در منبر نماز جمعه پيام دين را به مردم رسانده و در راه اعتلاي اسلام فعاليت نموده است طبيعتا توهين گروههاي معاند كه امروز سياست هاي آنها براي مردم افشا شده ، نشان از چهره ضد دینی آنها دارد که برای مردم روشن شده است.

 

وي اضافه كرد: ايجاد تفرقه در منطقه همواره يكي از اهداف دشمنان در طول اين چهار دهه بوده است و امروز نيز، توهين و اهانت به چهره هاي ديني در پي عدم رسيدن آنها به اهداف پليدشان است.

 

فرمانده سپاه ناحيه پاوه در پايان با بيان اينكه اين عمل گروههاي معاند از جانب ما و بسيجيان شهرستان محكوم است گفت: ماموستا ملا قادر قادری همواره در راه اعتلاي اسلام و حل مشكلات مردم تلاش كرده و عامل مهمي در حفظ وحدت و تقريب مذاهب اسلامي بوده است و چيزي از محبوبيت ايشان در برابر اين هجمه ها نمي كاهد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد