فرماندار پاوه خبر داد:

لزوم تعامل بيشتر سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با فرمانداریها

سرویس: اقتصادیکد خبر: 299014|12:24 - 1399/09/06
نسخه چاپی
لزوم تعامل بيشتر سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با فرمانداریها
فرماندار پاوه گفت: انتظار داریم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به منظور هماهنگی در تخصیصها و مبادلات موافقتنامه ها با فرمانداریها تعامل بیشتری داشته باشند.

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار پاوه در جلسه ی ویدیو کنفرانس شورای معاونین ، مدیران و فرمانداران استان در سخناني اظهار داشت: انتظار داریم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به منظور هماهنگی در تخصیصها و مبادلات موافقتنامه ها با فرمانداریها تعامل بیشتری داشته و کانالی را برای فرمانداران ایجاد نمایند که به صورت یومیه بتوان با مدیران آن سازمان ارتباط داشت.

 

ايده پور افزود: فرمانداری پاوه در حالی که می بایست در تعطیلیهای کرونایی با پنجاه درصد از کارکنان فعالیت نماید اما به دلیل کمبود نیرو همه ی این کارکنان در این تعطیلیها حضور داشته اند.

 

وي گفت: از مجموع 17 نفر کارکنان فرمانداری پاوه بیش از 7 نفر از آنها مبتلا به کرونا شده اند.

 

وي ادامه داد: فرمانداری های مناطق مرزی استان کرمانشاه در دوران تحریم ها نقش اقتصادی مهم و کلیدی ایفا نموده اند که این امر بر امنیت اقتصادی ، اجتماعی و سیاسی منطقه ، استان و کشور تاثیر بسزایی داشته است که این امور باید مورد توجه قرار گیرند .

 

فرماندار پاوه اضافه كرد: فرمانداری های مناطق مرزی مشکلات خاص خود را دارا هستند در امور مربوط به کوله بری و سایر مسایل مربوط به مبادلات مختلف مرزی فرمانداری پاوه در ماه دهها جلسه ی کوچک و بزرگ تشکیل می دهد .

 

ايده پور افزود: بیش از 12 آیتم مخصوص فرمانداریهای مناطق مرزی وجود دارند که خاص این فرمانداریها هستند و شاید بیشتر نیرو صرف این 12 آیتم شود که این امر باید مطمح نظر دوستان قرار گیرد .

 

وي در پايان گفت: نقش فرمانداران مناطق مرزی در امنیت نقش بسیار مهمی است که این نقش باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد