بازدید فرماندار از روند آماده سازی محل نصب دستگاه سی تی اسکن پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298999|20:43 - 1399/09/02
نسخه چاپی
بازدید فرماندار از روند آماده سازی محل نصب دستگاه سی تی اسکن پاوه
پس از انتقادهای بسیار در روند کند نصب تنها دستگاه سی تی اسکن بیمارستان قدس پاوه در این سایت خبری تحلیلی ، فرماندار شهرستان پاوه از روند ساخت و آماده سازی محل نصب دستگاههای مربوط به سی تی اسکن بیمارستان بازدید کرد.

به گزارشهزار ماسوله، پس از انتقادهای بسیار در روند کند نصب تنها دستگاه سی تی اسکن بیمارستان قدس پاوه در این سایت خبری تحلیلی ، فرماندار شهرستان پاوه از روند ساخت و آماده سازی محل نصب دستگاههای مربوط به سی تی اسکن بیمارستان بازدید کرد.

 

دکتر رضایی مدیر بیمارستان در حاشیه این بازدید گفت: محل نصب سی تی اسکن باید با یک لایه ی سرب پوشیده یا به اصطلاح سرب کوبی شود .

 

وی افزود: با نصب این پنلهای سربی، از نشت اشعه های خطرناک رادیواکتیو و سایر اشعه های مخرب و خطرناک جلوگیری می شود .

 

وی گفت: نصب این لایه ها نیاز به دقت ومهارت بالا دارد لذا روند کار در این مرحله به کندی پیش می رود بر روی لایه ی سربی لایه های دیگری نیاز است . امیدواریم پس ازسرب کوبی سرعت انجام کار افزایش یابد .

 

دکتر ولدبیگی رئیس شبکه ی بهداشت و درمان نیز گفت : بیماران کرونایی پاوه در برابررفتن به سایر بیمارستان های استان مقاومت می کنند .

 

وی افزود: کل پرسنل شبکه ی بهداشت فراتر از توان خود در خدمت مردم هستند. در هر مجموعه و سیستمی کاستیهایی وجود دارد که این کاستی ها پس از بروز یافتن با صرف هزینه بر طرف می شوند . از سمنها به دلیل همکاری خوبشان با شبکه ی بهداشت در طول مدت شیوع کرونا قدردانی می نماییم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد