امام جمعه پاوه:

اختلاف مسئولان ذیربط در مسئله کرونا ، مردم را دچار تردید کرده است/ نبود اتفاق نظر در بین مسئولان ذی‌ربط در مسئله کرونا

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298988|20:37 - 1399/08/30
نسخه چاپی
اختلاف مسئولان ذیربط در مسئله کرونا ، مردم را دچار تردید کرده است/ نبود اتفاق نظر در بین مسئولان ذی‌ربط در مسئله کرونا
امام جمعه پاوه گفت: مسئولان ذی‌ربط در مسئلۀ کرونا هم تنها سخن خود را سند می‌دانند درحالی‌که خود نیز با همدیگر اختلاف دارند. این مشکلی است که مردم را دچار تردید کرده است.

به گزارشهزار ماسوله، ماموستا ملا قادر قادری در خطبه های نماز جمعه این هفته  از طریق ار تباط زندۀ ویدیویی با مؤمنین اظهار داشت: در قضیۀ کرونا در جایی قرار گرفته‌ایم مردم به حرف‌های ما گوش نمی‌دهند و مسئولان ذی‌ربط در مسئله کرونا هم هر یک برنامۀ خود را دنبال می‌کنند و اتفاق‌نظر نیست.

 

ماموستا قادری افزود: عرض کردم در قضیۀ کرونا مردم به میل خود کار می‌کنند. مسئولان ذی‌ربط در مسئلۀ کرونا هم تنها سخن خود را سند می‌دانند درحالی‌که خود نیز با همدیگر اختلاف دارند. این مشکلی است که مردم را دچار تردید کرده است.

 

وی ادامه داد: بنده امروز نمی‌دانم وضعیت شهر ما زرد، نارنجی و یا قرمز است. ولی من درهرحال رنگ خود و دوستان فکری را زرد می‌بینم برای آنان که فوت کرده‌اند و برای آنان که مریض‌اند و برای آنان که وضع زندگی‌شان خوب نیست.

 

امام جمعه پاوه گفت: بله رنگ من زرد است و از خدای متعال می‌خواهم رنگ زرد ما را به رنگ سفید تغییر دهد؛ خداوند درگذشتگان ما را به رحمت خود شاد و به مریضان ما چه آنان که در خانه هستند و یا روی تخت بیمارستان، شفای عاجل عنایت فرماید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد