تولید ماسک در پاوه توسط گروههای بسیجی در مبارزه با کرونا

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 298984|18:19 - 1399/08/30
نسخه چاپی
تولید ماسک در پاوه توسط گروههای بسیجی در مبارزه با کرونا
شیرزاد صفری گفت: در همان ابتدا و با کمبود ماسک در سطح داروخانه های شهرستان نیاز شهرستان را در تولید ماسک برطرف و به سطح نیاز ماسکها را در داروخانه ها توزیع کردیم.

به گزارشهزار ماسوله، اکنون نزدیک به ۹ ماه از شیوع ویروس کرونا در کشورمان می گذرد و ما هم مانند بسیاری از کشورهای جهان در گیرودار مقابله با این ویروس خطرناک قرار دارد.

 

با جدی‌تر شدن شیوع بیماری کرونا ، دغدغه کمبود وسایل بهداشتی مانند ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده نیز نمایان شد و این روند تا جایی ادامه داشت که برخی دلالان و سودجویان وارد بازار شدند و با اقدام به احتکار این اقلام، موجبات کمیاب و گران شدن این وسایل را فراهم آوردند.

 

در این میان برخی از افراد آتش به اختیار برای مبارزه با کرونا اقدامات قابل توجهی را از گندزدایی و ضد عفونی و تولید ماسک در سطح شهرستان انجام دادند که یکی از این افراد در شهرستان بسیجی فعال آقای شیرزاد صفری بود که در جلوگیری از شیوع کرونا اقدامات خاصی را با گروه خود انجام دادند.

 

وی به خبرنگار ما گفت: به جهت مبارزه با بیماری کرونا از همان ابتدا وارد میدان شدیم و با ضد عفونی و گندزدایی محله ها و اماکن عمومی حضور پیدا کردیم.

 

صفری گفت: با توجه به نبود اقلام بهداشتی همچون ماسک در سطح شهرستان تصمیم به راه اندازی کارگاه ماسک در شهرستان نمودیم که با پیگیری ها و حمایتهای فرمانده سپاه ناحیه پاوه این مهم در شهرستان راه اندازی و افتتاح گردید.

 

وی افزود: در همان ابتدا و با کمبود ماسک در سطح داروخانه های شهرستان نیاز شهرستان را در تولید ماسک برطرف کردیم.

 

وی اضافه کرد: تا به اکنون این کارگاه فعالیت خود را ادامه داده است و به طور مستقیم روزانه ۲۰ نفر و به صورت شیفت بندی ۵۰ نفر در این کارگاه مشغول به فعالیت هستند.

 

وی گفت: میزان تولید روزانه ماسک در این کارگاه نیز ۲۵۰۰ الی ۳ هزارماسک است که بمناسبتهای مختلف همچون هفته بسیج نیز به صورت رایگان ماسک در بین مردم توزیع کرده ایم.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد