تشریح برنامه های هفته بسیج در گفتگو با فرمانده سپاه ناحیه پاوه

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 298980|20:52 - 1399/08/29
نسخه چاپی
تشریح برنامه های هفته بسیج در گفتگو با فرمانده سپاه ناحیه پاوه
فرمانده سپاه ناحیه پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما برنامه های هفته بسیج را تشریح کرد.

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده سپاه ناحیه پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما با اشاره به آغاز هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج را به مردم شهرستان پاوه که در پیچهای تاریخی انقلاب از شکست حماسه حصر پاوه تا به امروز که خالصانه برای رضای خدا و با تفکر بسیجی حضور داشته اند و از مملکت خود در همه عرصه ها دفاع کرده اند تبریک عرض میکنم.

 

سرهنگ سلطان قلی گفت: نقش بسیج در طول دوران دفاع مقدس بسیار پر رنگ بود و اکنون نیز در عرصه های مختلف ، حضور فعال دارد و همیشه پشتیبان نظام و انقلاب بوده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه افزود: امروز اقشار مختلف مردم در بسیج با تکیه بر اراده الهی و اندیشه های رهبرکبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری با اقتدار در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند.

 

وی بااشاره به اغاز هفته بسیج از فردا تا روز ۶ آذر ادامه داد: امسال با توجه به شیوع کرونا برنامه های بنیادی بسیج تغییر کرده و تجمع و حضوری را در قالب مراسم ها نداریم تا مانع از هر گونه شیوع بیماری باشیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه ادامه داد: سعی ما بر این بوده که خودمان علاوه بر آنکه رعایت می کنیم کمک کار و یار مجموعه بهداشت شهرستان بوده و به سلامت مردم شهرمان کمک کرده باشیم.

 

وی گفت: هر کسی کار خود را بصورت خالصانه و برای خدا انجام دهد دارای تفکر بسیجی است و این یعنی بسیجی بودن و در میدان بودن که با کمک این بسیجیان برنامه هایی را در هفته بسیج در پاوه شاهد خواهیم بود.

 

سرهنگ سلطان قلی با بیان اینکه برنامه های هفته بسیج با هدف کمک به حفظ سلامت مردم است اضافه کرد: آزادی زندانیان جرائم غیر عمد توسط ناحیه و با کمک مالی خیرین، توزیع کمکهای مومنانه و قابل توجه برای خانوارهای نیازمند و یا خانوارهای مبتلا به بیماری کرونا ، توزیع ماسک رایگان بین مردم ، زنگ بسیج در شبکه شاد در صورت امکان، برگزاری مسابقه اینترنتی خاطره نویسی و شعر و مسابقه نقاشی برای کودکان ، اجرای طرح محله محور برای مبارزه با کرونا با کمک بسیجیان، فضا سازی شهر توسط اداره ها، میز خدمت با حضور شورای اداری در روستای سریاس و رسیدگی به مشکلات روستا با حفظ رعایت پروتکل بهداشتی، ویزیت رایگان ،  ،اجرای پایش عارضه یابی واحدهای صنعتی اداره صنعت و معدن ، اعزام کلینیک دامپزشکی به روستاهای هدف توسط جهاد کشاورزی ، اعزام مربیان کشاورزی به روستاهای هدف ، و عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا از برنامه های هفته بسیج در سال جاری خواهد بود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد