مهندس شیلانان:

به 112 مدرسه در شهرستان مودم و اینترنت رایگان واگذار شده است

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 298975|15:23 - 1399/08/29
نسخه چاپی
 به 112 مدرسه در شهرستان مودم و اینترنت رایگان واگذار شده است
رئیس اداره مخابرات شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت : به 112 مدرسه در شهرستان مودم و اینترنت رایگان واگذار گردیده است .

به گزارشهزار ماسوله، رئیس اداره مخابرات شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت : به 112 مدرسه در شهرستان مودم و اینترنت رایگان واگذار گردیده است .

 

مهندس شیلانان افزود: خانواده ها سعی نمایند در هنگام استفاده ی فرزندانشان از شبکه ی شاد وارد اینترنت نشوند تا آنها بتوانند با سرعت بیشتر به محتواها دستیابی داشته باشند .

 

وی گفت: اکثریت روستاهای ما مشکلی برای استفاده از فضای مجازی و شاد ندارند تنها سایت نجار فاقد ارتباط مناسب می باشد که در صدد رفع این موضوع نیز هستیم .

 

وی ادامه داد: محله نزدیک دانشگاه پیام نور نیز مشکل آنتن دهی دارد که تا پایان سال این مشکلات رفع و سایت غسالخانه تقویت خواهد شد.

 

شیلانان اظهار کرد: سایت هانی گرمله که دارای چند روستای دیگر می باشد خود سایت مشکلی ندارد و روستای هانی گرمله هم اینترنت وای فای و هم 4G را تحت پوشش قرار می دهد اما روستاهای کیمنه و بیدرواز مشکل آنتن دهی دارند.

 

وی گفت: در روستای دزآور که مقداری مشکل آنتن دهی دارد اینترنت خانگی هیچ گونه مشکلی ندارد و خانواده ها می توانند از شبکه شاد استفاده کنند.

 

ريیس مخابرات پاوه گفت: در یک ماه اخیر جهت رفع مشکلات برخی نقاط در راستای استفاده برنامه شاد برای دانش آموزان در شهرستان ، کافوی نوری محله جنب دانشگاه پیام نور، کافوی نوری دره بیان و روستاهای سپید آب و راه اندازی سایت جدید لاران علیا، سفلی و میرعبدلی راه اندازی شده است.

 

مهندس شیلانان گفت: هم اکنون فنداسیون سایت تپه تانک در پشت شهر نوسود نیز جهت راه اندازی و استفاده در شهر نوسود و روستای وزلی آماده شده است .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد