فرماندار جوانرود:

اقدامات لازم جهت رعایت محدودیت های جدید کرونا پیگیری می شود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298972|20:59 - 1399/08/28
نسخه چاپی
اقدامات لازم جهت رعایت محدودیت های جدید کرونا پیگیری می شود
رستگار یوسفی با بیان اینکه حفظ سلامت مردم اولویت اصلی است اظهارداشت : ازاین رو اقدامات لازم جهت رعایت محدودیت های جدید کرونا پیگیری می شود تا بتوانیم از این وضعیت عبورکنیم.

به گزارشهزار ماسوله، فرماندارجوانرود در نوزدهمین جلسه ستاد کرونای شهرستان با اشاره به اعمال محدودیت های جدید کرونایی ازاول آذرماه گفت: به هرمیزان که شهروندان عزیز پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند به همان میزان اعمال محدویت ها کمترخواهدشد.

 

رستگاریوسفی با تقدیر از همراهی بسیارخوب مردم به ویژه اصناف و بازاریان افزود : پیگیرمشکلات مالی و معیشتی شما بوده وهستیم.

 

وی با تاکید برمشارکت بیش ازپیش دستگاههای اجرایی اظهارداشت: دستگاههای اجرایی برای اجرای محدودیت های مصوب و ابلاغی ستادملی کرونا نهایت همکاری را داشته باشند و اجرای آن را به تعویق نیندازند.

 

وی با بیان اینکه حفظ سلامت مردم اولویت اصلی است اظهارداشت : ازاین رو اقدامات لازم جهت رعایت محدودیت های جدید کرونا پیگیری می شود تا بتوانیم از این وضعیت عبورکنیم.

 

فرماندارجوانرودخاطزنشان کرد: وضعیت این شهرستان از لحاظ کرونایی قرمزبوده وخودروهای غیربومی حق ورودبه این شهرستان را ندارند.

 

یوسفی یادآورشد:هرچه محدودیت ها وکنترل ها را به درستی اجرایی کنیم به همان میزان در پیشگیری و مهار ویروس کرونا موفق خواهیم بود ازاین رو امید است با فرهنگ سازی اطلاع رسانی و اقتاع مردم در مناطق مختلف آنان را در اجرای این محدودیت ها همراه سازیم.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود نیزبا تقدیر از همراهی خوب مردم و مسئولان گفت:  اززمان شیوع ویروس کرونا تاکنون مردم و مسئولان نهایت همکاری را با شبکه بهداشت و درمان داشتند انتظارداریم این همراهی ها کماکان بیشترشود تا شاهدکاهش اعمال محدودیت ها باشیم .

 

دکترمولودحسینی افزود: اجرای محدویت های کرونایی جدید نیاز به عزم همگانی داردکه باید این عزم را بیش از پیش درجامعه تقویت کنیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد