‍ انتقاد صریح امام جمعه پاوه از بی برنامگی مسئولین در مواجهه با بحران کرونا

ماموستا قادری: شب می‌گویید فلان جا تعطیل است اما روز می‌گویید تعطیل نیست

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 298950|14:41 - 1399/08/24
نسخه چاپی
 ماموستا قادری: شب می‌گویید فلان جا تعطیل است اما روز می‌گویید تعطیل نیست
امام جمعه پاوه گفت: خطاب به مسئولان استان و شهرستان عرض می‌کنم دلیل این‌همه بی‌برنامگی چیست؟ شب می‌گویید فلان جا تعطیل است؛ اما روز می‌گویید تعطیل نیست.

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: خطاب به مسئولان استان و شهرستان عرض می‌کنم دلیل این‌همه بی‌برنامگی چیست؟ شب می‌گویید فلان جا تعطیل است؛ اما روز می‌گویید تعطیل نیست.

 

ماموستا قادری افزود آیا شما بررسی کردید که خروجی تعطیلات خوب بوده است یا نه؟ و آیا باز کردن مجدد ادارات و بازار خوب بوده است یا نه؟! اگر وضعیت شهرستان قرمز بوده حال که بازار و ادارات باز شده؛ آیا وضعیت تغییر کرده است یا کماکان قرمز است؟

 

وی گفت: به نظر می‌رسد برنامه مبارزه منظم نیست! یکی باز می‌کند و یکی می بندد.

 

وی ادامه داد: اگر بستن و تعطیلی به نفع مردم است ما هم مطیع هستیم و جمعه را هم تعطیل می‌کنیم کما اینکه تعطیل کرده‌ایم؛ اما اگر واقعاً این تعطیلات حاصل فکر شخص است باید پاسخ داده شود! مردم زندگی می‌خواهند.

 

امام جمعه پاوه گفت: دیروز بازار باز شده است، امروز هم ادارات باز می‌شوند؛ سؤال بنده این است اگر این‌ها بر کرونا تأثیر ندارند، چه اشکالی دارد ما هم نماز جمعه را بخوانیم؟! چه دلیلی دارد جمعه تعطیل باشد اما بازار و ادارات باز باشند؟ قسم به خدا در محضر پروردگار جوابی نخواهیم داشت...

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد