رییس بیمارستان پاوه:

هر ساعت به 60 سیلندر اکسیژن جهت مصرف بیماران کرونایی در بیمارستان پاوه نیاز داریم/هم اکنون در بیمارستان پاوه بیش از 60 نفر بیمار کرونایی داریم

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298935|19:05 - 1399/08/20
نسخه چاپی
هر ساعت به 60 سیلندر اکسیژن جهت مصرف بیماران کرونایی در بیمارستان پاوه نیاز داریم/هم اکنون در بیمارستان پاوه بیش از 60 نفر بیمار کرونایی داریم
رییس بیمارستان قدس پاوه در جلسه ی ستاد استانی کرونا (شرکت ستادهای شهرستانی از طریق ویدیو کنفرانس ) گفت:در هر ساعت به 60 سیلندر اکسیژن جهت مصرف بیماران کرونایی در بیمارستان پاوه نیاز داریم.

به گزارشهزار ماسوله، دکتر حارث رضایی گفت: بزرگترین هدف مجموعه  وزارت بهداشت کم نمودن سرعت ابتلا به بیماری کووید 19 است .

 

وی افزود: ما در بیمارستان پاوه در هر ساعت به بیش از 60 سیلندر اکسیژن نیازمند هستیم .

 

وی گفت: بیمارستان پاوه ظرفیت پذیرش بیش از 120 بیمار را نیز دارد اما امکانات لازم برای پشتیبانی استاندارد از بیماران کرونایی به ویژه  در بخش اکسیژن  را نداریم .

 

وی ادامه داد: دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان در هر دقیقه 320 لیتر اکسیژن تولید می کند این در حالی است هر بیمار در دقیقه به بیش از 10 لیتر اکسیژن نیاز دارد .

 

رضایی اضافه کرد: هم اکنون در بیمارستان پاوه بیش از 60 نفر بیمار کرونایی داریم این در حالی است که تعداد ترخیصی ها بسیار کمتر از تعداد بیماران جدید در روز است .

 

رییس بیمارستان پاوه گفت: طبق برآوردی که انجام داده ایم شهروندان پاوه و بالطبع سایر شهرها و روستاهای شهرستان نیز کمتر از 35 در صد از ماسک استفاده کرده و پروتکلهای بهداشتی را رعایت می کنند .

 

وی افزود: تعداد کادر درمانی بیمارستان بسیار معدود و به دلیل فعالیت مداوم خسته و مستاصل هستند و درحالی که بسیاری از اقشار در دوران شیوع کرونا تعطیل بوده اند آنها شدیداً در حال فعالیت بوده و هستند هم چنین امکانات بیمارستان پاوه  محدود است لذا بهترین کار طبق روال مقابله با همه ی حوادث،  پیشگیری است مردم پاوه باید باور کنند که کرونا از سطح به عمق رفته یعنی از مراکز عمومی به داخل منازل نفوذ کرده و متاسفانه تلفات روزانه ی پاوه در حال افزایش است .

 

وی تصریح کرد: از شهروندان شهرستان پاوه می خواهیم که برای حفظ جان خود و خانواده پروتکلهای بهداشتی را از همین امروز با شدت و حدت رعایت نمایند و از تشکیل جلسه های دورهمی به شدت پرهیز نمایند .

 

رضایی گفت: اگر پروتکلهای بهداشتی در پاوه از امروز رعایت نشوند ما در نزدیکیهای دی ماه با یک فاجعه روبه رو خواهیم شد و این یک موضوع جدی است که متاسفانه اگر این رعایتها انجام نپذیرند تجربه نمودن واقعی آن چندان دور نیست  .

 

وی در پایان گفت: از همه می خواهیم کسانی را که پروتکلهای بهداشتی را رعایت نمی کنند به رعایت این پروتکلها توصیه نمایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد